Dikke R6 ingehaald met koekblikje

Lady-M

MF veteraan
10 aug 2003
3.145
154
Julianadorp
Rijd ik vanavond vanuit mijn werk naar huis op de N9 (Alkmaar-Den Helder), zie ik ineens een mooie dikke R6 voorbij rijden op het moment dat ik de weg opdraai. Ik besluit een beetje extra gas te geven om te kijken of hij/zij een M-F sticker heeft en tot mijn verbazing nader ik hem al heel snel ondanks mijn 1400 benzinemotortje :r Op deze weg mag je eigenlijk maar 80 km/u en deze motorrijder reed exact 80 km/u. Nergens een flitser te bekennen ofzo, dus dat was het niet. Na een paar kilometer was ik het zat en besloot hem maar in te halen, intussen een verbaasde blik naar de berijder werpend. Ik kan me best voorstellen dat iemand geen trek heeft in een bekeuring of misschien wel al eerder een snelheidsovertreding heeft begaan, waardoor hij/zij extra voorzichtig is of dat iemand zich gewoon aan de verkeersregels wil houden, maar SS rijders heb ik eigenlijk nog nooit rustig zien rijden en al helemaal niet wanneer ze dreigen te worden ingehaald door een (vrouw in een ) Golfje, vandaar mijn verbaasde reactie. Wat een zelfbeheersing had die knul :} Hij had overigens geen M-F sticker :)
 
Ik rij ook regelmatig de toegestane snelheid (ook regelmatig niet trouwens }) ), zie niet in wat daar zo vreemd aan is. Je hebt ook wel eens geen zin om hard te rijden ook al zit je op een ss.
 
Hoe laat was dat ? Kheb daar gereden en ben hem inderdaad nog aan het inrijden...
Daarbij kom ik daar net uit mijn werk en is mijn motor nog koud.
Maar ik kan me niet herinneren dat ik door een golf ben ingehaald en ik heb nou ook niet precies 80 gereden :+
 
Hoe laat was dat ? Kheb daar gereden en ben hem inderdaad nog aan het inrijden...
Daarbij kom ik daar net uit mijn werk en is mijn motor nog koud.
Maar ik kan me niet herinneren dat ik door een golf ben ingehaald en ik heb nou ook niet precies 80 gereden :+

Dat was even voor 22.00 uur. Er zat een meisje achterop. Misschien moest ie van zijn schoonouders wel rustig aan doen :)

[edit] ik flitste je natuurlijk voorbij, dus je hebt me niet eens opgemerkt }) [edit]
 
De lol van het hebben van een snelle motorfiets zoals ondermeer de Tuono is het weten dat je bijna iedereen in een auto het snot voor de ogen kan rijden. Juist deze wetenschap heeft (bij mij) tot gevolg dat op de openbare weg ik mij redelijk aan de snelheid houdt. Hier is toch geen uitdaging te behalen. Waarom zou ik dan een snelheidswedstrijd gaan doen met bijvoorbeeld een golfje :Z

Als je alleen al aan inhalen denkt dan is het golfje al een stipje in mijn spiegel.

Thats why

Groeten
 
De lol van het hebben van een snelle motorfiets zoals ondermeer de Tuono is het weten dat je bijna iedereen in een auto het snot voor de ogen kan rijden. Juist deze wetenschap heeft (bij mij) tot gevolg dat op de openbare weg ik mij redelijk aan de snelheid houdt. Hier is toch geen uitdaging te behalen. Waarom zou ik dan een snelheidswedstrijd gaan doen met bijvoorbeeld een golfje :Z

Als je alleen al aan inhalen denkt dan is het golfje al een stipje in mijn spiegel.

Thats why

Groeten


en dan nog.

niets is mooier dan een opgeschoten huisvrouw in een golf het snot voor de ogen rijden :P
 
"een dikke R6" dat is toch wel een echte Contradictie in terminis!

hallooooooooooo een 600 kan leuk zijn maar is NIET DIK.

MAzzel,

Roland
 
Ook ik heb een R6 en ook ik wordt wel eens ingehaald. Met een R6 is het heerlijk om hoog in de toeren hard te rijden maar het is ook prima om er af en toe laag in de toeren wat rustig mee te rijden. 8-)

Maar eh .... 80 km / u bij het inrijden? Dat is toch niet nodig???? O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan