Dikkere banden Honda CB 750 Bol D'or 1980

Opzich vind ik het allemaal niet zo misstaan. Mooie fiets ook.

Het enige probleem dat ik heb (ook bij mijn eigen project) is dat de band zo smal lijkt in combinatie met die ultiem lelijke grote kentekenplaat.

En denk dat een side mount dat gevoel alleen maar versterkt omdat de fiets optisch dan veel breder lijkt.
 
Thanks,
Ik ben zelf ook best tevreden over het resultaat.
Ja, dat van de kentekenplaat vind ik ook. Ik zal nog een foto van de achterkant toevoegen, ik heb ook lang getwijfeld over de plek voor de plaat.
Er moet nog wel paar dingen gedaan worden. O.a. een ander stuur erop (strakke clip-ons mocht iemand die nog hebben liggen ;-)) en een kleinere teller. Schetsplaten zwart maken denk ik.
Ben nog niet uit over de accu. ik wilde er eerst zo'n ovaal (rally style) nummerplaat voor doen aan beide kanten, maar vond dat beetje goedkoop staan. Dus hoor ook daar graag suggesties voor (Is het beter om een nieuw item te starten daarvoor? ik ben nog redelijk nieuw hier...)
 
full
 
Mag je geen blauwe plaat voeren? Als geel, dan moet het toch altijd een GAIK plaat (met linksboven blauw vlak met NL) zijn?
 
Goeie vraag. Geen flauw idee. Ik heb er nog niemand over gehoord, maar rijd er ook nog maar een paar weken op. Hij is van 1979 , hoe kom ik erachter wat voor plaat erop hoort?
 
Sowieso een nieuw model geel kenteken!

Van RDW:
U mag alleen rijden met donkerblauwe kentekenplaten als:
de datum waarop het voertuig voor het eerst op de weg is toegelaten (datum eerste toelating) vóór 1 januari 1978 ligt én het kenteken uit 2 groepen van 2 cijfers en 1 groep van 2 letters bestaat.

Kentekenplaat voor motorfiets en voertuigen op drie wielen (geen bromfiets)
De zogenoemde motorkentekenplaat is bestemd voor motorfietsen en voertuigen op drie wielen en is voorzien van het EU-symbool met daarin het NL-teken.
 
Laatst bewerkt:
Een gele plaat MOET tegenwoordig GAIK zijn. Niet onderuit te komen. Of je laat gewoon een blauwe maken, en zien waar het schip strandt. Lees; wanneer je een prent krijgt. B|

Mijn beide '79ers hebben ook blauwe platen, en nog nooit gezeur gehad. O-)
 
Laatst bewerkt:
Overigens is een nieuwe plaat iets kleiner dan deze volgens mij.....

En wat Bosso zegt, ik heb met een motor uit de jaren eind 80 met blauwe plaat gereden, de gemiddelde agent weet het verschil niet. En al helemaal niet bij jouw kenteken omdat die net een jaartje scheelt!
 
Laatst bewerkt:
Een blauwe staat wel mooier vind ik zelf (en valt ook minder op denk ik), maar hoe regel ik dat? Moet ik dat niet speciaal aanvragen met de gegevens van de papieren?
 
Terug
Bovenaan Onderaan