dikkere handvatten??

Jaro

MF veteraan
23 jun 2001
2.322
2
Almere
Sommigen zeggen dat ik kolenschoppen heb....

Nou merk ik inderdaad dat ik erg zit te knijpen in mijn handvatten. Graag zou ik dikkere hebben, om de grip te verbeteren. Bestaan die??

Zo heb ik bijvoorbeeld op mijn tenisracket 2 (dikke) tapes om mijn handvat zitten, zodat die dik genoeg is. Dat wil ik ook op mijn motor!

Iemand? '(
 
Ik had op mn Vmax ook kleine handvatten, kreeg zelfs kramp en slapende handen erven doordat mn handshoenen dan erg strak gaan zitten.

Wat ik er nu op heb zitten zijn chromen met rubber strips, voor 60 piek en een stuk dikker.

 
Omdat die dingen te dun zijn, zo heb je geen grip. Je kan je voorstellen dat als je vingers die om het handvat liggen over je handpalm liggen, i.p.v. er tegenaan, je gaat knijpen om die dingen vast te houden.

Ze zijn gewoon te dun voor grote handen!

Maar ik geef eerlijk toe dat ik nog nooit aan een dealer of zo heb gevraagd of er een oplossing is, toch maar eens doen.
 
Zijn bij elke grotere dealer zo te vinden/ te koop ;) . Ook vast wel bij een kleinere trouwens... Een vriend van me heeft van die dingen op z'n handvatten zitten, van die sponsdingen.
 
Ik ken het probleem, ik rijd dagelijks 60km heen en 60km terug (woon/werk) en bij aankomst op plaats van bestemming heb ik tintelende vingers en slapende handen als ik onderweg niet af en toe mijn handvatten los laat.

Ik kan me uit mijn brommertijdperk wel herineren dat ik er dikkere handvatten om heb gedaan en dan had ik ook nergens meer last van.

[offtopic]
Grappig dat het woord handvatten meteen goed wordt geschreven, heb er eens een leraar nederlands in de klas mee voor schut gezet }) , dat vond ie niet fijn dat ik hem verbeterde

 
Ik had enige tijd geleden de muis van mijn rechterduim ernstig verstuikt en wilde toch naar de Dragraces in Santa Pod, Engeland. Ik heb toen om de al erg dikke handvatten van mijn VMax Tie-Wraps gedaan. Een paar ter hoogte van het laatste en een-na laatste kootje van m'n wijs- en middelvinger aan de linkerkant van het handvat en een heel stel ter hoogte van de overgang hand/ ringvinger en pink.
Op die manier hoefde ik dus geen kracht te zetten met gas geven, maar bleef de gashandle makkelijk steken. Het bevalt me zo dat ik het erop heb laten zitten.

Misschien een oplossing?



_________________
Nitrous: lethal speed through chemistry.

[ Dit Bericht is bewerkt door: nitromax op 2001-07-31 12:44 ]
 
Terug
Bovenaan Onderaan