dildo\'s op de weg

Muis did it again *D
Gewoon op het linkje \'lees verder\' met de rechter muisknop klikken & copy shortcut (of de nerderlandse equivalent hiervan) klikken, daarna ctrl-v in je post :)

[arro-mode]
Zo laat en toch nog zo goed 8-)
[/arro-mode]

Trouwens wel effe zwaar ziek, zeg... Zomaar effe op wat kinderen inrijden :r

Echt mazzel dat het nog zo goed is afgelopen
 
Ja, wat een klojo. Die mogen ze van mij ook wel eens voor een BBA-bus leggen..

... of beter misschien, een Mammoetwerker.. ;)
 
Waarom niet aan een sluismuur hangen en daar een zeebootje tegen aan laten zakken. Hoor je alles ook nog eens lekker kraken en hij is niet gelijk dood, weer eens wat anders. 8-)
 
ik heb eens een James Bond film gezien, waar mr. Bond op een motor reed die bumpers had, zodat de auto\'s die hem ramde weinig succes hadden. Was natuurlijk een film, maar het idee was wel leuk.


Door Tensive 15-10-01.

Wil je dit niet meer zo melden. Straks breng je nog een ambtenaar in DenHaag op een idee.
 
Wat pas echt irritant is zijn autorijders (met namen gti/vr6 enz) die denken dat ze met hun auto de motorrijder die voor hun rijd wel kunnen bijhouden :j .waarna ze vervolgens gaan kleven.
Ik reed twee weken geleden bij Utrecht voegt er een kawa.zx6r voor me :] , komt er vervolgens een oude bmw 3.20 aan :r ,drukt me bijna van de weg om maar achter de kawa kunnen blijven rijden :? . (vervolgens gaf de kawa.rijder gas en kwam de bmw rijder erachter dat hij toch langzamer was)

gr.

niek
 
Ik ben er een keer uitgereden dooor een Porsche.. mijn eigen stomme rotschuld.. ik reed al 120.. :P

komt die Porsche naast me (rechts) en gebaart van: \"wedstrijdje?\".. ik gas open, hij ook.. weg hij.. ik achterblijven.. :} voor die Porsche..!!

Ja vind je het gek, jij hebt maar een 500cctje ;)
In een Porsche ligt een iets ander blok en een berg meer aan PK\'s. Hoe hard gaat die GPZ? 200 op top ofzo of tikkeltje minder?

Beetje laf van die Porsche-bestuurder, maarja die ziet waarschijnlijk ook niet het verschil tussen een Hayabusa en een CB250 ;)
 
Rijd ik gisteren in de avond over de snelweg waar, vanwege werkzaamheden, de topsnelheid 90 km/h bedraagt.

Rijdt er voor mij op linkerbaan een simpele Ford Taurus met vier mensen erin. Wil ik wel ff inhalen (die Ford ging ca. 85 km/h). Maar voor mij is net een ander aan het inhalen (Audi A4 silver-metallic)... nou ja, inhalen. Ik reed achter hem met redelijk veilige afstand (op motor ga ik dus echt niet bumperkleven of te dicht erop), maar die gast bleef op de rechterbaan rijden langs de Taurus, zelfde snelheid.
Okee... wellicht wilde hij max. snelheid niet overtreffen, dus was nog te begrijpen. Enkele km\'s verder eindigt werkzaamheden en de weg wordt weer 120 km/h. Taurus versneldt naar 100 km/h, die A4 ook. Maar hij haalt nog steeds niet, blijft gewoon langs die Taurus rijden. Beetje irri, want ik wilde graag eens inhalen...

Ietsjes verderop komt er een lange uit/in-voegstrook. Das mooi, dacht ik.. dan ga ik gewoon ff rechts inhalen. Dus ik ga naar rechterbaan alvast, zodat ik dadelijk rechts kan inhalen.. wat denk je... die A4-stumperd mindert vaart, waardoor Taurus weer sneller gaat en ik achter de Taurus, die A4 in kan halen. En plots, als Taurus net voor die A4 gaat, gaat die A4 naar rechts... leek wel of ie mij de weg af probeerde te rammen, want hij wist dat ik rechts van em reed. :( Ik kon nu wel gelukkig uitwijken naar die uitvoegstrook, maar de chauffeur van die A4 mag zich van mij wel eens in de vangrail boren. })

Begin vorige week had ik ook zo\'n debiel die me niet wilde laten inhalen (op snelweg; twee banen werden één baan vanwege grote bocht). Ik wilde die gast inhalen (zwarte Mercedes), maar die week net uit naar rechterbaan zodat ik niet kon inhalen (terwijl ik het makkelijk kon).

Is er soms een bepaalde haat tegen motorrijders aan het opkomen? Ik ben toch zeker niet irritant op de weg en rijdt niet agressief. En men motor is sneller dan de meeste auto\'s, dus echt last hebben doen ze nie van mij. :]

Iemand van jullie ook van die hopeloze kadavers tegengekomen?

regelmatig
 
Terug
Bovenaan Onderaan