Dilemma part II the final episode

welke zou jij nemen??

  • grijze

    Stemmen: 37 38,9%
  • blauwe

    Stemmen: 58 61,1%

  • Totaal aantal stemmers
    95
Op woensdag 04 december 2002 17:12 schreef markuses het volgende:

Zeg uhhh vele wheelies.......... ben Max niet. Mijn GSX-R is 110 % in orde hoor..

Mijn R1 ook...zou em zo durven te laten keuren, en een weddenschap bij afsluiten...hij is 100% ok
 
Ik vind de blauwe mooier, en er kan weinig gebeuren met 2 jaar garantie. (heb je wel garantie op slijtende onderdelen) Onderdelen die in vergelijking tot de zwarte al veel verder heen zijn. Wel zeldzaam die dealer, zeggen dat hij een circuit verleden heeft.
 
Oh, trouwens, die Akra is natuurlijk enorm vet, maar met die laser is toch ook niks mis?? En daarbij maakt die niet teveel geluid wanneer je een keer het circuit opgaat (tenminste neem aan dat die andere gozer er ook met die pijp op het circuit heeft gereden).
Daarbij maken GSXR-ren van zichzelf al vrij veel herrie. Op zolder of assen werden standaard gixxers (met standaard dempers) te luid bevonden. Dit had te maken met het inlaat geluid en de plek van de meting, maar toch.
Kijk die Akra is supercool natuurlijk, maar als je vervolgens je originele uitlaat erop moet zetten als je op het circuit gaat rijden, zou ik toch voor de hotcam gaan.
Ff aannemend dat je er zelf wellicht ook wel eens mee op het circuit zal gaan rijden.
 
je moet gixxer 2 nemen!!

en geef mij dan het adres van de dealer zodat ik gixxer 1 kan gaan halen :z

pfff was t al maar zo ver... ik moet nog even wachten op een nieuwe motor :)
 
Keuze nummer 2...

Altijd doen wat je hart je verteld...anders krijg je alleen maar spijt, en zal je altijd met de vraag blijven zitten hoe het nou zou zijn om toch die andere te hebben....

En by the way..
Blauw/Wit is de enige echte kleur voor een GSX-R :}
2 jaar garantie, wat kan je gebeuren joh!
suc6 in ieder geval, en we willen wel een piccie als het zover is he 8-)
 
Kan je niet gewoon gaan proefrijden en vervolgens zelf de keuze maken. Of moet ik komen proefrijden?

CU

D *D *D V
 
He Sigma,is die No.2 Soes van een lange gozer handelaar met donker haar?
Die heb ik van de zomer op Zolder gezien....stond idd nog niet op naam.
Hij had een gebroken sleutelbeen en de Soes wil je niet weten!
Hij zei,die krijg ik weer als nieuw!
 
He Sigma,is die No.2 Soes van een lange gozer handelaar met donker haar?
Die heb ik van de zomer op Zolder gezien....stond idd nog niet op naam.
Hij had een gebroken sleutelbeen en de Soes wil je niet weten!
Hij zei,die krijg ik weer als nieuw!

Was niet echt een lange, wel donker haar
hij is van de omgeving beveren-Melsele
 
misschien kun je indirect toch ff achterkomen of het die betreffende kerel was.
Ik zou geen schadefiets kopen, en ik denk als ie op het circuit totallos is geweest ze daar bij het op kenteken zetten niks van zien/zeggen mits ie "onzichtbaar" is gerepareerd.

beetje vragen bij die dealer: Ik wil er wel een circuitdagje mee maken.
Ik denk dat ik een keer naar zolder ga. Kent u dat?
is het een mooi circuit om een keer te rijden. .........beetje vragen kom je een heel eind.

succes ik hoop voor je dat het niet over de betreffende fiets gaat en je hem lekker kan oppikken en komend seizoen mee kan blaaazzuuuhhh
 
Hey Pork, heb die nokken ff nagekeken met die van een nieuwe, geen centje verschil te zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan