Dilemma part II the final episode

welke zou jij nemen??

  • grijze

    Stemmen: 37 38,9%
  • blauwe

    Stemmen: 58 61,1%

  • Totaal aantal stemmers
    95
Ik zou zeker voor de grijze gaan, helemaal super die kleuren. Iedereen rijdt op een blauw/witte. En dat verhaal over recreatief rijden op het circuit.....kiss my ass!! Hij is toch niet van een bejaarde geweest?? Daar is gewoon voluit mee gereden, ik zou het er zeker niet op gokken ondanks de garantie.

Suc6 met je keuze...CU
 
Hehe heb alleen blauw gestemd omdat de stand dan gelijk kwam te staan })
Enfin, waarom zou je de mening van een ander moeten vragen?
 
Ik zou voor 2 gaan, mits het een beetje te vertrouwen dealer is. Dus niet dat je een jaar later kan fluiten na je garantie..
Enne die circuitkilometers kunnen volgens mij niet zo heel veel kwaad, de motor is zo snel en krachtig dat je onmogelijk al het vermogen er uit haalt(denk ik ;) ).

(Wanneer krijg ik eens een keer met dit soort dilemma's te maken :z )
 
Ik zou gewoon voor de blauwe gaan. Het lijkt mij dat die juist motorisch goed onderhouden moet zijn, aangezien er mee wordt geraced, dus waarschijnlijk ook altijd eerst netjes warmgedraaid enzo.

Zeker nog nooit gezien hoe die lui rijden?? Vlammen op het achterwiel de pitstraat uit..... ;( ;( .
Circuitgebruik is niet desastreus, maar 4000km circuit is wel erg veel. Dan is er niet kinderachtig mee omgegaan. Garantie, ja... die kennen we... straks komen ze aanzetten met zaken als "oneigenlijk gebruik" en zo.
Oh ja en over het gebruiken van 160 pk: rechtuit vlammen kan toch iedereen??? Vanuit te hoge toeren terugschakelen, dat soort dingen. Hoef je geen VDG voor te heten.

Zal een prachtfiets zijn, maar ik zou er mijn 9500 euro niet aan uit durven geven.

PS. weet je zeker dat ook de importeur die 2 jaar garantie nog geeft??? als die weet dat die motor al verkocht is geweest en gebruikt, lijkt me die vlieger niet zonder meer meer op te gaan.

Grtzz HagaSan.
 
Ik vind ze beiden evenmooi.
Dan zou ik duidelijk, die met het minst zware verleden nemen.
Dus ZEKER NIET de circuitfiets.

index2.jpg


7_bp_gsx1000_blue.jpg
 
Op woensdag 04 december 2002 13:26 schreef Haga-San het volgende:PS. weet je zeker dat ook de importeur die 2 jaar garantie nog geeft??? als die weet dat die motor al verkocht is geweest en gebruikt, lijkt me die vlieger niet zonder meer meer op te gaan.

Grtzz HagaSan.

De dealer waar hij staat is officiele Suzuki dealer (doet ook enkel soes) dus als hij mij die garantie op papier geeft kan er weinig misgaan dacht ik
 
Ik zou voor die blauwe gaan :)

Je hebt toch 2 jaar garantie.
Er zitten meer accesoires op.
En het is de kleur van een suzuki.
 
Zo een blok gaat normaalgesproken toch zeker wel zo'n 100.000 KM mee, dan zal 'ie echt niet weten van die 4000 KM op het circuit, zo wel, dan kom je daar binnen die 2 jaar echt wel achter!
 
Absoluut die racefiets, ook al is je dealer dus niet te vertrouwen.....

Waarom? Dan heeft deze fiets inmiddels harder op z'n ballen gehad dan jij ooit zal doen op de openbare weg. Hij blijft dus HEEL. Voor Sigma HET aankoopargument. Koop je een niet goed ingereden fiets (bv. van opa), dan is ie zo stuk.

Duidelijke zaak lijkt me, wel of geen akra (alhoewel dat wel moet eigenlijk :P )
 
Absoluut die racefiets, ook al is je dealer dus niet te vertrouwen.....

Waarom? Dan heeft deze fiets inmiddels harder op z'n ballen gehad dan jij ooit zal doen op de openbare weg. Hij blijft dus HEEL. Voor Sigma HET aankoopargument. Koop je een niet goed ingereden fiets (bv. van opa), dan is ie zo stuk.

Duidelijke zaak lijkt me, wel of geen akra (alhoewel dat wel moet eigenlijk :P )

Dit is het argument waar ik op zat te wachten, thanks Mark, de blauwe it is (met akra anders ni }) )
 
7000 km op circuit is echt een hele boel hoor die moet je niet nemen

Nog zo'n soepkip. Jij gaat toch ook ZX6 racen komend jaar? Nou, dan zal je zien dat je fiets een iets ander onderhoud-interval krijgt dan bij straatgebruik het geval is. De slijtage van een blok is bij racen niet echt veel hoger als je maar goede materialen gebruikt (olie etc.) Wel van andere zaken, maar die worden ook VEEEEEL eerder vervangen (en vaker). Racen = meer preventief onderhoud. Vaak ook wanneer het niet echt nodig was... :Z

Ik geloof dat ik eerder een racer zou kopen dan bv. jouw straatfiets. Dit vanwege mogelijke scheurtjes in het frame en versleten vork-seals door jou vele wheelies op straat. Blok hoef ik mij niet druk om te maken, die krijgen wij niet kapot door hard rijden en snel schakelen. Hooguit door pure (materiaal)pech. Wanneer gaan jullie dit nu eens inzien? :z

Hoezo vooroordeel? O-)

Sig, je kan die racer gerust kopen ;)
 
Markuses? Ombouw naar racer? En jouw rijstijl staat gelijk aan racen, dus hij is goed ingereje :P
maar wel picobello onderhouden, steeds warm gereden en om de 3a4000 km nieuwe olie castrol superbike.
Pas nieuwe kettingset en koppeling.
enkel voorvork moet nieuwe zegelringen hebben (lekt heel lichtjes)

superstunt 4000 Euro, Sinterklaas is er niks bij :P
 
Nog zo'n soepkip. Jij gaat toch ook ZX6 racen komend jaar?
8-) tok tok tok


Ik geloof dat ik eerder een racer zou kopen dan bv. jouw straatfiets. Dit vanwege mogelijke scheurtjes in het frame en versleten vork-seals door jou vele wheelies op straat. Blok hoef ik mij niet druk om te maken, die krijgen wij niet kapot door hard rijden en snel schakelen. Hooguit door pure (materiaal)pech. Wanneer gaan jullie dit nu eens inzien? :z

Zeg uhhh vele wheelies.......... ben Max niet. Mijn GSX-R is 110 % in orde hoor.. :( :( :P




7000 race km is en blijft veel maar dat werd al weer 4000 en met 2 jaar garantie ben ik het wel weer met je eens................ vriendjes??? :P


 
Moeilijk...... er zijn genoeg argumenten om willekeurig welke te nemen. Genoeg argumenten ook om willekeurig welke vooral niet te nemen. Ik zou vragen ze allebei een x mee te nemen voor een testrit en goed luisteren naar tikkies enzo al denk ik dat MarkTT wel gelijk heeft. Voor racen is er (lijkt me) idd veel meer preventief onderhoud. Tenslotte wordt op een circuit extremer gereden als op de weg, dan wil je jezelf echt niet in gevaar brengen door toch nog bijv die oude remblokken erop te laten zitten.

Ik zou zeggen die met al die Acc. (da's de racer geloof ik) dus......

Meer Blauw op straat!!!! ;)
 
De blauwe gaat duidelijk aan de kop :P

heb ik toch een reden om mijn hart te volgen })
 
Terug
Bovenaan Onderaan