Dilemma,some help please,schade op R6

Hey Newbie...als ik jou was zou ik eerst de originele demper nakijken op schade. Als er nl een mooi vlak randje op die demper zit heeft die R6 wel degelijk op de grond gelegen...........
 
kan me niet voorstellen dat je 5 mm profiel overhoud als je 7000 km met band rijd.

kan me ook niet voorstellen dat je maar 7000km met de originele banden doet als je een rustige rijder bent... ;)

Mgoed, moet ff kijken hoelang "rustige rijder BertV" met dit nieuwe setje gaat doen.
 
kan me ook niet voorstellen dat je maar 7000km met de originele banden doet als je een rustige rijder bent... ;)

Mgoed, moet ff kijken hoelang "rustige rijder BertV" met dit nieuwe setje gaat doen.

daar moet ik je ook gelijk in geven, ag t maakt opzich ook niet zoveel uit.
zon fiets is er eingelijk toch ook voor gemaakt.
 
Ik zou het gewoon doen, zeker voor 5800,- maar zelfs voor 6200 euro.
Fiets koste in 2000 --23000 piek (6200 x 2.20=13640) krijg je dan nog je BPM en RDW kosten bij, heb je toch een mooie fiets met weinig kms.
Die schade (zover ik die kan zien) valt reuze mee en kan je de kop niet kosten.
 
Op zondag 09 februari 2003 20:44 schreef Nog een Newbie het volgende:
... zaten nieuwe banden onder met redelijke schaamranden, dus geen nordschleife ganger.
Eeeh.. Dat hoeft volgens mij niets te betekenen. In de zomer rij ik mijn band tot de rand weg. Net voor de "winterstop" zijn er nieuwe Metzelers onder gezet, en die zijn wel aardig weg, maar het laatste stukkie glimt toch nog :)
Ik vind het weer maar zo zo, dus om nou te zeggen laten we ff dat laatste stukje weg rijden.. naaaah, mij niet gezien, voor ik op mun plaat ga :+
Ik wacht wel tot het wat warmer wordt, misschien dat die gozer hetzelfde denkt :)
 
Snap je verhaal van de kentekenhouder niet zo, is er wat veranderd op deze R6 dan ??? kan zo gauw geen foto vinden van acherkant, zal vanavond video even bekijken.

Je kunt zo tegen de achterkant van het kenteken aan kijken, ik mis dus een stuk plastic (spatbord). Voor de verlichting maakt dat dus niet zoveel uit want die zit in het achterlicht. Het kan wel betekenen dat dat kleine rode reflectortje er af is (moet er ook op zitten voor de keuring).

Fly.
 
Je kunt zo tegen de achterkant van het kenteken aan kijken, ik mis dus een stuk plastic (spatbord). Voor de verlichting maakt dat dus niet zoveel uit want die zit in het achterlicht. Het kan wel betekenen dat dat kleine rode reflectortje er af is (moet er ook op zitten voor de keuring).
Fly.

Hmmmm, je kon wel eens gelijk hebben , creatief met de zaag en je spatbord teleac cursus gevolgd denk ik, vind dit persoonlijk mooier,

alleen die keurings-luitjes waarschijnlijk niet,

rood reflectortje erop boven kenteken ??? of gaan ze dan nog zeuren, iemand ervaring mee?
 
Had hetzelfde reeds gevonden, alleen post niet aangepast in de hoop op meer ervaringen.

Maar die knakker heb gisteren niet gebeld, heb hem mijn nummer doorgegeven als 31612345678 (is voorbeeld dus bellen is zinloos :) ), misschien is die stom genoeg om niet te weten dat er 2 keer nul voor moet, en ik dus stom genoeg om dat vergeten door te geven.

Dus weet nog niets :( ,
 
Shit, baal der nog van...

misschien zaterdag nieuwe afspraak bij een andere ( met standaard pijp :( ).
wel met twee spiegels :)
 
Hoi Newbier6,
Laat je hier weten wanneer er weer een R6 in beeld komt ?

edit: Is al gebeurt zie ik in je nieuwe post. De buit is al binnen!

Wow, ik ben wel jaloers op je R6. Hoelang gaat die papierwinkel duren ?
gr. br.
 
Laatst bewerkt:
Hoi Newbier6,
Laat je hier weten wanneer er weer een R6 in beeld komt ?

edit: Is al gebeurt zie ik in je nieuwe post. De buit is al binnen!

Wow, ik ben wel jaloers op je R6. Hoelang gaat die papierwinkel duren ?
gr. br.

lol, wou al link neerzetten naar post :)

Ga maandag met RDW bellen voor afspraak, wachttijden zitten volgens de site al op 4 tot 5 weken (zwolle / almelo)

zie: www.rdw.nl/ned/kentekenkeuring/index.htm

daarna als die goed gekeurd wordt nog wachten op kenteken, gaat soms snel , soms langzaam heb ik hier gelezen

daarna :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan