Dilemma: wel/niet verkopen MV Agusta???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gezien naar de schaamranden die op je banden staan...verkopen! Want je weet er toch geen bocht mee om te gaan. Na de verkoop koop je je een schaalmodelletje van je MV Agusta en zet je die op de kast...:)

Mannen die naar schaamranden kijken op een motor zijn van hetzelfde soort als degene die het opvalt dat hun vrouw naar de kapper is geweest.
 
Ik heb nu best een lekker wijf als vriendin... Als ik haar zie wil ik haar neuken... maar soms ook niet. Wat moet ik doen?
 
Nee :')

Motorrijders met schaamranden zouden verboden moeten worden.

Schaamranden er af rijden is niet zo moeilijk, echter een goeie houding bij het nemen van de bocht lijkt voor veel mensen een stuk moeilijker.

Edit. Ik zou eens voor de F3 kijken. Kleiner, lichter en goedkoper. Dus meer lol en minder voorzichtig. Wellicht kun je een leuke inruil op die F4 krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Voor deze motor moet je gewoon tijd maken.
Neem hem is mee op vakantie op een trailer ofzo.
Of in plaats van 's avonds (als het langer licht is) twee uur voor de tv hangen, een stuk rijden.

Als ik later niet veel tijd meer zou hebben voor motorrijden dan wil ik er sowieso eentje in de schuur hebben voor die ene mooie heerlijke dag.

Edit:
Als je nu twijfelt wil je hem dus nog niet kwijt. ;)
 
Laatst bewerkt:
MV-Augusta is een wereld-motorfiets !!!

...ik zou zo'n mooi ding nooit verkope.... :N



...nog effe op de beurs in utrecht bij staan dromen ,.......raspaardjes .... :/
 
Laatst bewerkt:
Nee :')

Motorrijders met schaamranden zouden verboden moeten worden.


....rij harlie ,.....kan niet eens door een bocht ,.......moet je voor bocht bijtijds stoppen ,....motor afzetten ,....afstappen ,....door bocht duwen ,....opstappen , starten en dan pas kun je weer enigzins doorrijden ..... ( tot de volgende bocht ) :/

na verloop van tijd heb je dan vierkante bandjes :/
 
Desnoods schorsen van wegenbelasting, op z'n kant in de woonkamer leggen.....een grote glazen plaat erop en gebruiken als salontafel :P , maar een F4 verkopen? :N
 
En wat die motor betrfet... HOUDEN GEK. Anders koop je er een andere motor voor terug waar je dan toch net zo goed weinig mee rijdt? What's the use dan? En een cabrio man kom op... hoe GAY is dat !
 
En wat die motor betrfet... HOUDEN GEK. Anders koop je er een andere motor voor terug waar je dan toch net zo goed weinig mee rijdt? What's the use dan? En een cabrio man kom op... hoe GAY is dat !
Ik heb ook een cabrio gehad, was harstikke leuk hoor -O-
Voelde me soms eventjes Sonny Crocket 8-)
 
Muntje in de lucht gooien, kop is verkopen, munt is houden. Net voordat het muntje op de grond land weet je precies wat je moet doen......
 
Gezien naar de schaamranden die op je banden staan...verkopen! Want je weet er toch geen bocht mee om te gaan. Na de verkoop koop je je een schaalmodelletje van je MV Agusta en zet je die op de kast...:)
haha ik dacht precies hetzelfde. Deze zijn echt wel heel erg. :')
 
Je moet het lekker zelf weten.

Maar als je elke keer dat je er op stapt nog een kick vind waarom zou je hem dan verkopen???

Zeker verkopen om een andere motor te kopen is grote onzin!!!!!!!!!!!!!!!!!

bigscale
 
W.b.t. je voors en tegen:
(tussen haakjes zij mij opmerkingen)
Voors;
- Met het geld kan ik een andere motor kopen of eventueel een auto (cabrio dan)
Als je al zo weinig rijd met zo'n mooie motor dan zou ik voor een auto gaan
(met een andere motor die al veel gereden en dus minder afschrijft zou ik meer mee gaan rijden)

Wat is dit nu voor bullshit, als je je zorgen maakt om afschrijving om extra kilometers had je nooit een nieuwe fiets moeten kopen.

Jij denkt dus na over je afschrijving als je om een ritje gaat? .. Parg ! :N
 
Wat je ook doet koop aub geen cabrio. Een cabrio is voor vrouwen en homo's. Van een MV naar een cabrio lol dat zou ik mezelf echt nooit vergeven als ik zoiets deed.
 
"look at me" "attention whore"

Je moet het maar lekker vinden om zo bekeken te worden bij een stoplicht :P

Vond het helemaal niks cabrio rijden. Boven de 100km/u was het gewoon niet fijn meer met wind en herrie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan