Dilemma... welk pak aantrekken?

Sender

MF veteraan
23 jan 2011
7.435
495
Noord-Holland
Hoi,

Ik ga een weekendje naar Duitsland om lekker te :]

Ik ben er echter nog niet uit welk pak ik aan zal trekken, ik heb nl een raceoverall en een "casual" outfit. Mijn racelaarzen zijn iets te groot en ik kan ze niet lekker bewegen met het schakelen. Mijn casual outfit bestaat uit een leren jack met protectors, een motorjeans met kevlar en protectors en Puma halfhoge motorschoenen. Qua protectie niet verkeerd dus. Kan eventueel nog een losse rugprotector onder de jas dragen ipv de standaard rugprotector.

Rij trouwens een ER6 en we gaan gewoon lekker touren, misschien af en toe een beetje sprotief rijden.

Kortom; qua veiligheid en blits is het raceoverall misschien iets beter, maar de andere outfit zit lekkerder en bied naar mijn idee voldoende veiligheid, en is bovendien makkelijker met terrasjes.

Wat zouden jullie doen?
 
casual outfit aan, voel je lekker dan rij je alerter. Dat minuscule verschil in veiligheid (dat je toch al niet écht hebt op de motor) is minder waard, naar mijn mening.
 
dude. sjek de weerberichten.

shirtje, jeans en All stars.

Zooooo 2013 *O* *O* *O* *O* *O*
 
Andere motor kopen, beide pakken zijn niets voor deze. Zou zelf voor een Ducati gaan, met een bijpassen lederen motorpak :Y
 
Als je niet rijdt met de casual outfit, waarom heb je hem dan gekocht?

Ik rij rustig met mn kevlar en motorschoenen en leren jack, zou ik er niet mee durven rijden had ik ze in de winkel laten hangen.
 
Als je niet rijdt met de casual outfit, waarom heb je hem dan gekocht?

Ik rij rustig met mn kevlar en motorschoenen en leren jack, zou ik er niet mee durven rijden had ik ze in de winkel laten hangen.
Dan zou ik ze ook niet kopen, als je ze toch laat hangen :N
 
Hoi,

Ik ga een weekendje naar Duitsland om lekker te :]

Ik ben er echter nog niet uit welk pak ik aan zal trekken, ik heb nl een raceoverall en een "casual" outfit. Mijn racelaarzen zijn iets te groot en ik kan ze niet lekker bewegen met het schakelen. Mijn casual outfit bestaat uit een leren jack met protectors, een motorjeans met kevlar en protectors en Puma halfhoge motorschoenen. Qua protectie niet verkeerd dus. Kan eventueel nog een losse rugprotector onder de jas dragen ipv de standaard rugprotector.

Rij trouwens een ER6 en we gaan gewoon lekker touren, misschien af en toe een beetje sprotief rijden.

Kortom; qua veiligheid en blits is het raceoverall misschien iets beter, maar de andere outfit zit lekkerder en bied naar mijn idee voldoende veiligheid, en is bovendien makkelijker met terrasjes.

Wat zouden jullie doen?

:X
Dit moet een grap zijn.

Weet je al wel welke boxershort je aan doet? Of liever de string van je chick?
 
Waarom toch elke keer die slippers... Ik zou gewoon die slippers onder de buddy leggen... Waaien anders toch weg als je een keertje gas geeft... :)
Ohja, broekje niet TE wijd kiezen... een wespesteek is niet fijn... :)
 
Dank voor de reacties :9

Ik had een raceoverall gekocht omdat ik wel van het sportieve rijden was, maar op een gegeven moment leek me een wat casual outfit wel handig voor de korte ritjes, dus vandaar twee outfits.

Doe wel mijn casual pakkie aan vanmiddag ;)

het is mooi weer dus geniet er allemaal lekker van, deze mag op slot :W

een topic openen op vrijdag is sowieso geen goed idee _O-
 
Laatst bewerkt:
full


Je bent er nu wel uit denk ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan