Dilemma

Haha geweldig wat een reacties :} ! Wel zijn de meeste niet echt realistisch. Ben vanmiddag met alle drie gaan rijden maar kan geen keuze maken.

SV: stuurt fijn en heerlijk geluid met dubbele open pijpen, ben wel op het vermogen uitgekeken na 3.5 jaar.

VF: Mooie techniek, veel power, moet nog het eea aan gebeuren.

GSX: fijn om te toeren met z'n tweeen, weinig vermogen

Alle drie verkopen en een nieuwere terug kopen is geen optie. Heb het geld nodig voor een verbouwing.

nah....dan dus de SV eruit :+

isse zooo simpel *O*
 
Thnx voor alle hulp!
Zal er nog eens een paar nachtjes over slapen.
Heb toch de neiging om dan toch de SV weg te doen.
 
Haha geweldig wat een reacties :} ! Wel zijn de meeste niet echt realistisch. Ben vanmiddag met alle drie gaan rijden maar kan geen keuze maken.

SV: stuurt fijn en heerlijk geluid met dubbele open pijpen, ben wel op het vermogen uitgekeken na 3.5 jaar.

VF: Mooie techniek, veel power, moet nog het eea aan gebeuren.

GSX: fijn om te toeren met z'n tweeen, weinig vermogen

Alle drie verkopen en een nieuwere terug kopen is geen optie. Heb het geld nodig voor een verbouwing.

als geld de hoofdreden is dan de SV er uit. Voor de andere krijg je nog amper iets terug. Tenzij je alleen een nieuwe pleerolhouder moet monteren, dan zou ik de GSX er uit doen :X
 
Ga dan denk ik toch maar eens kijken of ik de SV goed kan verkopen. Toch jammer, veel mooie ritjes mee gemaakt en me nooit in de steek gelaten ;(

haha, die verbouwing blijft niet bij een pleerolhouder. :+ De badkamer en de tuin zijn aan de beurt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan