dilemma

twisted Paul

MF veteraan
16 okt 2001
2.633
20
Een vriend van me wil een cbr600fs aanschaffen....
maar niet in de kleuren zoals die hier geleverd worden... Zijn ook 3x niks

Hij wil gewoon ZWART! zoals de F van 2001

Worden er in andere (buur)landen andere kleuren geleverd?? :?

Of misschien ergens waar kuipdelen besteld kunnen worden?

bvd..
 
98_1.jpg


zoiets

alleen wel een 98 model
 
Lekkere dure klus als je alle kuipdelen en tank enz. gaat vervangen, van dat geld kan je gewoon een 2e hands CBR kopen ;) Er zijn toch wel zwarte CBR-Fjes te koop ? Of waren ze een beetje grijs ?
Je kan de motor ook geheel over laten spuiten, is goedkoper dan tig kuipdelen kopen.
 
Goeie klus voor in wintermaanden. Alle kuipdelen eraf en laten spuiten. Vraag idd Maximum maar ff, heeft hetzelfde met z\'n R1 gedaan 8-)
 
Een vriend van me wil een cbr600fs aanschaffen....
maar niet in de kleuren zoals die hier geleverd worden... Zijn ook 3x niks

Hij wil gewoon ZWART! zoals de F van 2001

mischien kan ie de F van 2001 kopen?
Als dat zo belangrijk is, of eentje met (lichte)kapschade kopen, heeft ie meteen een goede reden om alles te laten spuiten (en een iets goedkopere motor)
 
Koop gewoon stuk of veel Edding merkstiften, kleur zwart.

Keertje krasje op je fiets? Dan ff met stiftje erover heen. ;)
 
Als je hem wil spuiten kom maar :+
Kuipdelen aanleveren en een week later heb je ze gespoten terug...Kwaliteit is gewoon :} ...kost je zo een 600 gulden, terwijl als je het wit laat doen dat je 1500 kwijt bent...Helldesker heeft hem al gezien...en hij heeft mijn FOTOOOO\'s :P
 
Max, aan jou heb ik wat :}

Zal hem eens precies vragen wat zijn bedoeling is.

Weet wel dat hij per se een nieuwe wil..
Misschien kan ie nog een \'overjarig\' 2001 F kopen
en dan het fs zitje los erbij kopen , hoeft ie
alleen dat te laten spuiten..

wordt vervolgd...
 
Als je hem wil spuiten kom maar :+
Kuipdelen aanleveren en een week later heb je ze gespoten terug...Kwaliteit is gewoon :} ...kost je zo een 600 gulden, terwijl als je het wit laat doen dat je 1500 kwijt bent...Helldesker heeft hem al gezien...en hij heeft mijn FOTOOOO\'s :P

Geld dit aanbod ook voor anderen? Ennuh, moet je dan wel schuren, of wordt dat ook gedaan??
 
Nou Max, duur is het zeker niet, Maar ik wil wel even een waarschuwing geven aan degenen die hun fiets een ander kleurtje geven, een kennis van me had zijn één jaar oude blade ook in een andere kleur laten spuiten, reed er vervolgens nog een jaar mee en wilde hem eind 2000, toen de motor ongeveer twee jaar oud was inruilen.............
er was één probleem, geen enkele dealer wou de fiets inruilen tegen een schappelijke prijs, de kleur was niet origineel, en dus had de motor waarschijnlijk een zware schuiver gemaakt (dat zou ook MIJN eerste gedachte zijn).
Bovendien was hun excuus dat ze waarschijnlijk door die niet originele kleur moeilijk aan een koper zouden komen, als die immers een schadegevalletje heeft is het ook lastig om iets weer in de juiste niet originele kleur te krijgen!.
Wees dus gewaarschuwd!!
 
Ik heb hem gespoten en heb er geen spijt van...en de plezier die ik ermee heb de tijd dat ik erop rijd is me meer waard dan dat ik wat minder ervoor terug krijg als ik hem in wil ruilen...
 
Ik heb hem gespoten en heb er geen spijt van...en de plezier die ik ermee heb de tijd dat ik erop rijd is me meer waard dan dat ik wat minder ervoor terug krijg als ik hem in wil ruilen...

En particulier kun je de motor als special verkopen natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan