Dilemma!

Redline Rider

MF veteraan
5 mei 2003
10.851
15
Nav Volgende week 2 tact gezins uitbreiding ?

eerst even de advertentie

aangekocht bij het gerecht tijdens verkoping, werd verbeurdverklaard na testrit op de openbare weg zonder de vereiste documenten. Kheb er geen papieren van, wel aankoopbewijs. motorblok in zeer goede staat


Nu bel ik dus net om een afspraak te maken voor morgen. Nu krijg ik te horen dat er geen sleutels bij zitten. Ik kan de motor dus niet horen lopen. Volgens hem was de compressie van het blok wel goed.


grrrr. Ik zit nu in een dilemma. Is een contact slot goed om te leiden?


Wat te doen :?
Ik kan hem voor 650 euri meenemen, mits hij goed loopt is dat geen geld. maarja...


foto624080.jpg
 
Je kunt de onderkant simpel van het slot afschroeven, het slotgedeelte blijft dan in de kroonplaat zitten, maar je kunt zo wel met een schroevendraaier het contactdeel ronddraaien en op contact zetten.
 
Niet vreemd.... kijk de kavellijsten van domeinen maar eens goed na. Er ontbreekt wel vaker wat en soms wel meer dan alleen de sleutels.


De compressie is goed dus de zuigers zitten er nog in 8-)


Ik ga denk ik voorstellen of ik de schroevendraaier mag gebruiken, vervolgens op de openbare weg testrijden, en dan gepakt worden zodat de fiets weer verbeurd word ;)
 
De compressie is goed dus de zuigers zitten er nog in 8-)


Ik ga denk ik voorstellen of ik de schroevendraaier mag gebruiken, vervolgens op de openbare weg testrijden, en dan gepakt worden zodat de fiets weer verbeurd word ;)


Aha....... u is aan het motorrecycleren :)
 
Nee, ab-so-luut NIET doen!!! Niet aan beginnen. Maarruh, als het bedrag juist is in ieder geval en onmiddelijk mij contacteren en er verder met niemand over praten!
Voor dat geld kan je niets gebeuren man!.
 
Terug
Bovenaan Onderaan