Dinsdag 11-07 afrijden

Puu

MF'er
17 mei 2006
181
0
Groningen
Zoals de titel al voor zich spreekt mag ik dus aanstaande dinsdag voor mijn :] rijbewijs op... jueujeujeu zou je denken... NIET DUS

Het volgende doet zich voor, in Groningen ,voor de kenners, zit een groot verkeersplein nabij het Martiniplaza. Nou dat is een tweebaansplein met 4 afslagen waarvan 2 dubbelbaans. Elke keer als ik dat plein over ga raak ik weer helemaal gedesillusioneerd en weet ik niet of ik nu moet afslaan op een 1 of 2 baansafslag, met linke situaties als gevolg.

Ook mijn instructeur, Danny Severijn (voor de insiders), zegt al: "ik hoop dat je dat plein niet hoeft te rijden op je examen, je moet anders nog maar eens met de auto over dat ding rijden".

Welnu, dat plein is dus mijn enige echte zorg, samen met zebrapaden, maar goed wie wacht er nu op voetgangers, dat zijn wel de meest besluitloze verkeersdeelnemers :+

Heeft er iemand tips?????
 
Hoi, Inderdaad zoals je instructeur al aangaf, vaak met de auto het verkeersplein gaan oefenen.Dat scheelt echt veel dus doen, dan gaat het je zeker lukken!! :]
 
Hoi, Inderdaad zoals je instructeur al aangaf, vaak met de auto het verkeersplein gaan oefenen.Dat scheelt echt veel dus doen, dan gaat het je zeker lukken!! :]

Ja, dat is dus morgen en overmorgenochtend nog even en dan toch op hoop van zegen... nog andere handige tips voor het examen zelf? Vraagt de examinator van tevoren nog dingen over de motor zelf?
 
Ja, dat is dus morgen en overmorgenochtend nog even en dan toch op hoop van zegen... nog andere handige tips voor het examen zelf? Vraagt de examinator van tevoren nog dingen over de motor zelf?
Dat soort dingen heb je toch al allemaal gehoord van je instructeur????? :? Je krijgt inderdaad vragen over de motor zelf.
 
ik ken dat verkeersplein niet....
maar je hebt toch al examenroutes gereden???? dan weet je de meeste correcte oversteken van het plein wel lijkt me!!
iig veel succes dinsdag!!!
 
Ach, hoe groot is de kans dat je bij 3 examens 3 keer over dat plein gaat. *O*
Gewoon, net zo lang examens blijven doen tot dat je niet over dat plein gaat :+


Serious, pak de auto (als het mogelijk is)
 
Staat dat plein al op google earth of andere foto? Kun je van boven eens zien en alvast een beetje extra voorbereiden.
Gewoon relaxed blijven. Dingen die gevraagd kunnen worden zijn zoiets als minimale profieldiepte, doorzakking van de ketting, waarom bandenspanning belangrijk is....
Succes in ieder geval, en oefen nog wat met de auto.
 
Mijn instructeur heeft echt al veel verteld, maar misschien hadden jullie andere visies op het aankomende examen, jullie zijn per slot van rekening allemaal ervaringsdeskundigen.

Ik ga dat plein ook nog op de foto zetten maandag en dan nog maar even hard blokken.

Guys and girls, wish me luck :+
 
Dat had ik ook altijd op het hofplein in Rotterdam. Inmiddels rij ik er fluitend overheen!
Gewoon oefenen! Dat betekent in jouw geval dus er lekker vaak tot dinsdag met de auto erover heen! :] :Y

Succes dinsdag!

Laat even weten of je geslaagd bent en of je dat plein gehad hebt!
 
ik mag dinsdag ook!
maar heb naar mijn gevoel te weinig lessen gehad..
mijn instructeur is namelijk op vakantie, waardoor we niet meer lessen konden plannen!
maar ik ga het gewoon proberen :Y
succes jongen!
 
eerste afslag.. buitenkant aanhouden
ander afslag binnenkant .. naar buiten rijden bij de afslag voor die gene die jij moet hebben dus bij 3 kwart af.. bij half naar buiten rijden.

Tenminste zo doe ik hem altijd (correct me if wrong)
 
blablablablbalbalba samen met zebrapaden, maar goed wie wacht er nu op voetgangers, dat zijn wel de meest besluitloze verkeersdeelnemers :+

Heeft er iemand tips?????
Oppassen voor voetgangers met babykarren (zwakke groep in de samenleving }) ), dat besluitloze heeft mij dus 1x mijn examen gekost en dat ik dus wel een besluit nam, van jij ga niet? nou dan ga ik...maar ja dat mag niet.....moet blijven staan tot je een ons weeg. Ach kan er met de rest van je examen ook minder fout gaan *O*
 
toch fijn dat iedereen met tips komt, over een twee uur is het zover en mag ik op voor mijn examen. Ik neem nog ff een kop koffie en een valdispert (stressremmer *O* ) en dan moet het maar gebeuren.

BRING IT OOOOOOOOON :]
 
Hoe laat moeje?
Veel succes!! *O*

Ik moet om 14.55u en natuurlijk een kwartier van tevoren aanwezig en dan ook nog eens zo'n lauwe bak koffie wegrammen... :r

Als ik echt heel eerlijk ben zie ik meer op tegen die laffe sfeer in dat cbr hok en die laffe bak koffie die je aangeboden wordt dan tegen het eigenlijke examen... :X
 
Ik moet om 14.55u en natuurlijk een kwartier van tevoren aanwezig en dan ook nog eens zo'n lauwe bak koffie wegrammen... :r

Als ik echt heel eerlijk ben zie ik meer op tegen die laffe sfeer in dat cbr hok en die laffe bak koffie die je aangeboden wordt dan tegen het eigenlijke examen... :X
Joh geef mij vanmiddag maar een laffe bak koffie bij het CBR; dan kan ik tenminste afrijden! Ik mag pas op 4 september ivm drukte bij het CBR.
Succes! :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan