Dinsdag aanstaande Motormarkt

Hulzie

MF veteraan
10 nov 2002
9.321
3
Staphorst
Motormarkt

Tijdens de kerstvakantie organiseert de motorclub AMBC uit Staphorst een motor- en brommer onderdelenmarkt. Deze markt wordt gehouden in de plaatselijke manege aan het Jan Arendsland. Diverse handelaren verkopen nieuwe en gebruikte onderdelen voor oude brommers en klassieke motoren. Tevens is er altijd volop handel in gereedschappen, kleding en accessoires. Er is totaal ca. 600 strekkende meter standruimte overdekt, eventueel kan er ook buiten de manege verhandeld worden.

Handelaren die interesse hebben in deze markt en standruimte willen huren kunnen contact opnemen met dhr. Roelof Kruidhof. Telefoonnr. 0522-463331. Standruimte wordt per meter verhuurd.
Motormarkt%201.JPG


Motormarkt%204.JPG


Een overzicht van de markt.

De volgende motormarkt wordt gehouden op
28 december 2004.

De toegangsprijs is € 2.50 kinderen tot 12 jaar gratis. Parkeren gratis.
De markt is voor het publiek geopend van 08.30 uur tot ca. 16.00 uur
 
ff wat copy and paste

Voor wie nog wat zoekt, of een ritje de provincie in wil doen, of zich verveelt, of gewoon eens op Staphorst wil kijken, klik hier voor de markt is ca 100 meter vanaf de snelweg, aan Jan Arendsland in de Manege, niet echt supergroot, maar wel gezellig, bezoekers ca 1600 (vorig jaar) en ach, ik doe daar een biertje, maar komt er iemand, dan kom hier ook maar naar toe, want woon er vlak bij. Ik ga er met de paarse Old Skool chopper naar toe, die staat daar wel dwars voor de ingang

Voor wie van oude brommers houdt, zundapps en kreidlers enzo, is de markt zeeeer intresant, dermate dat ik me wel eens erger aan de overvloed van brommerdelen, maar dat trekt weer een bepaald publiek en heeft ook wel weer wat

En natuurlijk staat http://www.elsware.nl er ook met haar niet te dure handel, en meestal mannesmann ook met gereedschap, dat is kwaliteit, en niet duur daar

En wie er toch komt, kijk ook hier ven, dat is 1500 meter verderop http://www.4-strokebikecentre.com
 
Terug
Bovenaan Onderaan