Dinsdag me motor ophalen!! Welke verzekering zal ik nemen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor mijn motor uit 1990 heb ik ook wa+

a: omdat die buiten aan de openbare weg staatb: Vanwege de eerder genoemde aanrijding met dieren, storm schade enz... waarvan ik al eens gebruik heb moeten maken.

Voor mijn auto en motor betaal ik 13 euro de maand met 72% korting bij centraal beheer

:^
 
Ik had een eigen auto waarmee ik een aantal jaren aan schadevrije jaren had opgebouwd. Die auto werd vervangen door een lease-auto.

Toen kocht ik een motor. Via Motoport heb ik die toen bij ENRA verzekert. Prijs viel mee en moest ook snel besluiten over een verzekering. ENRA vertelde me dat ze gebruik maakten van mijn schadevrije jaren en ik dacht toen alleen dat dat mooi meegenomen was.

Andere baan, lease-auto kwijt en weer een eigen auto gekocht.

Toen kwam ik er achter dat mijn schadevrije jaren aan mijn motor hangen en dat ENRA geen autos verzekert dus dat ik mijn schadevrije jaren op geen enkele manier kan inzetten voor mijn auto (en financieel gezien is dat erg jammer)

Gelukkig heb ik uiteindelijk met de nieuwe verzekeraar van mijn auto kunnen regelen dat ze de schadevrije jaren nog willen toepassen als ik mijn motor bij hen in verzekering breng op het moment dat ik bij ENRA mag opzeggen.

Had ik hier van tevoren beter over nagedacht dan had ik mijn motor waarschijnlijk niet in verzekering gegooid bij een maatschappij dat alleen motoren verzekert.
 
Damn, nooit over nagedacht. En andersom? Als je alleen een motor hebt gehad en je wil dan die schadevrije jaren meenemen naar een auto?
 
Damn, nooit over nagedacht. En andersom? Als je alleen een motor hebt gehad en je wil dan die schadevrije jaren meenemen naar een auto?

Kan lukken, als je bij dezelfde verzekeraar gaat.
Lukt niet altijd.

Bellen met de eigen verzekeraar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan