t13z
Die hard MF'er
- 18 mei 2006
- 832
- 4
hoi
ik heb een gsxr 600 srad uit 1999. deze heb ik bij Hilltech Dynojet in Kaatsheuvel 25kw laten maken. Hoe dit precies is gebeurd durf ik niet te zeggen.
De motor heeft bij de 8k touren een dip. ik moet hem er echt even doorheen trekken en daarna begint de motor weer te trekken als die hoger in de touren komt. maar precies bij de 7,5-8k touren doet hij dit dus..
als je m in zijn vrij aan het gas trekt dan hoor je bij diezelfde touren-regio zo'n geluid dat die in de begrenzer slaat.
In de loop van de tijd is dat dipje al wel steeds minder geworden en heb ik er steeds minder last van.. maar ik vroeg me af.. zou het de moeite waard zijn de motor nogmaals af te laten stellen?
iemand enig idee?
ik heb een gsxr 600 srad uit 1999. deze heb ik bij Hilltech Dynojet in Kaatsheuvel 25kw laten maken. Hoe dit precies is gebeurd durf ik niet te zeggen.
De motor heeft bij de 8k touren een dip. ik moet hem er echt even doorheen trekken en daarna begint de motor weer te trekken als die hoger in de touren komt. maar precies bij de 7,5-8k touren doet hij dit dus..
als je m in zijn vrij aan het gas trekt dan hoor je bij diezelfde touren-regio zo'n geluid dat die in de begrenzer slaat.
In de loop van de tijd is dat dipje al wel steeds minder geworden en heb ik er steeds minder last van.. maar ik vroeg me af.. zou het de moeite waard zijn de motor nogmaals af te laten stellen?
iemand enig idee?