Dirkie chrashed en breekt Aadmanz z'n pols..

Dirkie

MF veteraan
28 dec 2003
1.426
1
Haarlem
Vandaag was Dirkie aan de beurt om op z'n plaat te gaan. Helaas voor Aadmanz, die zat op dat ogenblik achterop... (We gingen touren, Aad ff naar z'n motor aan het brengen..)

Situatie: Ik rijd door de stad op een voorrangsweg, achter een mevrouw in een Alfa. In een bocht gaat mevrouw vol in de ankers voor een andere auto die netjes staat te wachten om de weg op te rijden. Ik schik en rem mezelf (met Aadmanz achterop) onderuit. Motor tikt zachtjes de bumper van de auto nog aan. Het ging met ongeveer 30 km/u gelukkig...

Mevrouw heel erg geschokken. Ik niet heel erg, allang blij dat Aadmanz en ikke nog heel zijn. Aad heeft alleen een beetje last van z'n duim. Dingen geregeld en ff naar huis. Toch voor de zekerheid ff naar het ziekenhuis voor Aad z'n duim. Na 2 uurtjes komt Aadje netjes in het gips terug... Pols gebroken!!!

Lekker lullig dus. Ik ga op m'n plaat en Aad breekt z'n pols....

Moto heeft bijna niks, spiegeltje en wat krassen. Valt niet echt op tussen de andere krassen.. :)
 
tijd voor een andere motor ;)

succes met aad zijn pols en jij met je krassen.. ( spiegels heb je toch niet nodig :P )
 
Zij heeft die van mij...

Het blijft namelijk mijn fout, want ik hield gewoon niet genoeg afstand...

Neemt niet weg dat het erg lomp is om vol in de ankers te gaan als dat nergens voor nodig is...

Klote man! Succes met afhandeling.

Je hebt toch wel de gegevens van die vrouw?
 
Waarom geef je dan jouw gegevens als het eigenlijk haar schuld is?
Het is toch niet normaal om zomaar hard te remmen?
 
Wat aardig van die mevrouw dat ze even stopte voor iemand die de weg op wil rijden B| . Mevrouw had vast niet gespiegeld voor ze zo abrupt op de rem trapte.
Gelukkig zijn jullie er redelijk goed vanaf gekomen.
 
Laatst bewerkt:
Je moet gewoon afstand houden. Makkelijkste is natuurlijk om de ander de schuld te geven want zelf doe je nooit iets fout O-)
 
Hij heeft helemaal gelijk, maar toen ik net weer stond zei ik tegen Aad:

Zo snel gebeurt zoiets dus...

En een noodstop in een bocht heb ik (helaas) niet geleerd.. ;-)

Maar nogmaals voor de duidelijkheid: Ik had meer afstand moeten houden, mijn fout...

Maar het is wel lomp om voor niks vol in de remmen te gaan terwijl er verkeer achter je rijdt... :X :X

hij heeft wel gelijk, afstand houden en noodstop maken zoals geleerd :)
 
ach ja, lekker kut, seizoen is over...

nou ja, whatever, project phoenix was toch al verkocht..

BTW typen met 1 hand is #%@#%@#%!!!!
 
onderuit gaan blijft klote :( :( ,
maar gelukkig geen ernstig lestel.


succes met de herstel werkzaamheden en dan weer snel :]





ps Ze zeggen toch dat iedere motorrijder wel een keerje valt |( |( , daarom koop ik nog steeds geen nieuwe fiets ik moet eerst nog een keer vallen, en dat doe ik het liefst met mijn oude motor :+ :+ :+
 
Onderstaande geschreven door Dirkie....

:+

Ik heb net een 'nieuwe' oude, gelukkig staat die nog in stukjes in de achtertuin...

:)

Maar ik las net het topic over wat er in Duitsland allemaal gebeurd is dit weekeinde. Dat relativeert dit allemaal toch wel heeeeel erg.. ;(

onderuit gaan blijft klote :( :( ,
maar gelukkig geen ernstig lestel.


succes met de herstel werkzaamheden en dan weer snel :]





ps Ze zeggen toch dat iedere motorrijder wel een keerje valt |( |( , daarom koop ik nog steeds geen nieuwe fiets ik moet eerst nog een keer vallen, en dat doe ik het liefst met mijn oude motor :+ :+ :+
 
shit is dat,sterkte en beterschap,ene dat met één hand typen gaat je beter af dan ik soms met twee ;) ;)
full








t'kan ook zo
 
Hij heeft helemaal gelijk, maar toen ik net weer stond zei ik tegen Aad:

Zo snel gebeurt zoiets dus...

En een noodstop in een bocht heb ik (helaas) niet geleerd.. ;-)

Maar nogmaals voor de duidelijkheid: Ik had meer afstand moeten houden, mijn fout...

Maar het is wel lomp om voor niks vol in de remmen te gaan terwijl er verkeer achter je rijdt... :X :X
Ja in een bocht valt er niet veel van te maken dat klopt :) Ach iedereen schijnt een keer aan de beurt te zijn, als dit de jouwe was mag je je handjes dichtknijpen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan