Discrimininatie motorrijders

CBX Blakkie

MF veteraan
25 mrt 2002
1.630
7
Amersfoort
Hierbij het verhaal wat een vriend van mij vandaag meemaakte



Vandaag lekker wezen toeren,.
Rond een een uur of 1 kon de innerlijke mens ook wel wat gebruiken, dus besloten we een restaurant op te zoeken. Bij aankomst bij Restaurant De Waal in Ochten stond er een bord "motoren achter parkeren". (totaal uit het zicht)
Dus ik denk van " Neeeee, straks mijn brommertje weg" . Motor gewoon op de parkeerplaats naast het pand geparkeerd. Toen werd er vriendelijk verzocht door de Garcon of ik mijn motor wilde verplaatsen. Waarop ik weer vriendelijk vroeg wat de reden daarvan was.
"huisregels" werd er geantwoord. Bij navragen wat deze huisregels dan wel inhielden, werd er zeer bot geantwoord met : " dat gaat je niks aan".
Er zat dus niets anders op om maar weg te gaan en een lokatie te vinden die het bezoek van motorrijders wel op prijs kan stellen.

Dus mocht je daar in de buurt zijn, wees gewaarschuwd.

Hierbij de gegevens

Restaurant De Waal te Ochten
 
Wij wilden ooit eens ergens op een terras gaan zitten, maar zijn nooit zo ver gekomen.
Voordat de laatste motor rijder de helm af had, kwam er personeel aandraven...geen hells angels hier!! Kwam nogal paniekerig over allemaal, slechte ervaring gehad zeker :?

We zijn een terras verder gegaan en hebben er maar om gelachen })
 
wtf? en jullie hebben die figuren en hun tent niet eens kort en klein geslagen? :(

Daar gaat het imago van "de" motorrijder '(

:+
 
hehe.. dat zullen ze leuk vinden. misschien krijgen we dan ook nog begeleiding. ME'ers busjes en Ruud de motorjuut.
 
ik heb maar 1 keer zoiets meegemaakt. was in italie daar mochten geen motorijders op de camping komen.

maar uhh huirsregels??? ik had toch ff de maneger erbij gehaald en eens duidelijk die regel laten uitleggen. en als die wappi niet wilt luisteren dan gewoon lekker hard praten, zodat iedereen mee kan genieten (eens kijken hoe lang het dan nog duurt voordat de baas er is)
 
Gelukkig zijn er ook cafe's speciaal ingericht voor motorrijders...

(Wil hier geen reclame maken hoor :) )
 
Klopt, die kerel heeft een hekel aan motorrijders. Als het rustig is, wordt je nog wel getolereerd, ALS je je motor aan de achterzijde van het pand zet. Is het, druk wordt je gewoon geweigerd.

Is bekend fenomeen hier in de buurt. Gewoon boycotten die tent.
 
ja goede vraag :+

Ik zou um ook niet achter parkeren. Ik zet um altijd neer waar ik er zicht op heb. Als dat ding pootjes krijgt dan kunnen hun er ineens niets aan doen.

Als je hem naast het restaurant parkeert (of waarschijnlijk zelfs op de stoep) dan staat hij toch gewoon op de openbare weg? Daar heeft een restauranteigenaar niks over te zeggen. Dus ik haal hem dan mooi niet weg. Laat 'm de politie maar bellen. Maar ja, bij zo'n eikel wil je toch al geen geld meer besteden?

Daar bij die zeikerd neerzetten en bij de buren op het terras je geld uitgeven!
 
zo'n toko kun je maar op 1 manier te grazen nemen.. en dat is slechte reclame maken en boycotten. gaat ie vanzelf een keer failliet en hebben we er geen last meer van.
 
Oké, check, maar stel nou dat het eten daar nou wel vet heerschend lekker is??? Wat moet je dan??

Ken je de motor ook voor de deur zetten en dan gewoon een wandelingetje maken :?
(voor als het eten kut is en toch wil lachen)
 
Vorig jaar heb ik daar hetzelfde meegemaakt. Ook ik moest mijn motor achter zetten terwijl er op de parkeerplaats langs de dijk ruimte in overvloed was. Op mijn vraag of ik er zo onbetrwoubaar uitzag werd ontkennend geantwoord. Mijn motor kon echter wel eens andere motorrijders aantrekken, vandaar het beleid: geen motoren aan de dijk.
Ik ben toen maar iets gaan gebruiken in de frietkot een paar honderd meter verder.
 
Klopt, die kerel heeft een hekel aan motorrijders. Als het rustig is, wordt je nog wel getolereerd, ALS je je motor aan de achterzijde van het pand zet. Is het, druk wordt je gewoon geweigerd.

Is bekend fenomeen hier in de buurt. Gewoon boycotten die tent.
:^ Wij zijn er ook al eens met de club geweest, zelfde verhaal.

Gewoon een ander leuk terrasje zoeken, we hebben die zuurpruim niet nodig. Ons geld is net zo goed als dat van een ander. Als we ons geld willen wegbrengen dan bij een tent waar we ook waar voor ons geld krijgen. :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan