Bigconvoy
Die hard MF'er
Ik heb gisteren met een motormaat van mij een discussie gehad over de Suzuki SV650S.
De aanleiding hier van is dat mijn vriendin namelijk een oogje heeft op deze motor.
Zij vind hem zo mooi, dat zij hem zo graag wil hebben, als zij haar motorrijbewijs heeft.
Nou zij dat zeggen tegen een vriend van ons, hij keihard er tegen in dat het een slechte beginners motor is.
Persoonlijk vind ik het juist een hele goede beginners motor. Hij heeft niet zo veel pk\'s, lekkere koppel...niet een te hoge topsnelheid.
Dus hij kan makkeljk in bedwang worden gehouden.
Vooral als hij naar 25Kw wordt geknepen....!!!!!
Nu komt het....:
Ik kwam met de argumenten dat deze motor niet zo extreem veel vermogen heeft, daar ging het hem dus niet om.
Waar het hem wel om ging is dat de motor zo licht is.
Is het drooggewicht van deze \"Bad-Boy\" 169Kg.
Nou erg licht is dat ook niet, er zijn veel lichtere motoren.
\"Één klein tikje op de rem en je ligt plat op de weg!\"
Is wat hij zei...!!!
\"Ik vind het ook echt een mooie motor, maar hij is te licht en te extreem voor jou!!\"
Ik denk daar precies het tegen overgestelde over.
Dus vraag ik jullie mening hier eens over.
Denken jullie als mijn vriendin net haar motorrijbewijs gehaald heeft, en zij een 25Kw Suzuki SV650S neemt, zij zich er kan redden...????
Hem in bedwang houden dus.
Revolution: Hoe zwaar weegt jou motor eigenlijk droog..??? Edo, zei mij altijd al dat jij een perfecte beginners motor hebt. Gebruik ik effe jou gewichts klasse tegen hem als hij lekker licht weegt...
Zal hij niet van terug hebben...

De aanleiding hier van is dat mijn vriendin namelijk een oogje heeft op deze motor.
Zij vind hem zo mooi, dat zij hem zo graag wil hebben, als zij haar motorrijbewijs heeft.
Nou zij dat zeggen tegen een vriend van ons, hij keihard er tegen in dat het een slechte beginners motor is.
Persoonlijk vind ik het juist een hele goede beginners motor. Hij heeft niet zo veel pk\'s, lekkere koppel...niet een te hoge topsnelheid.
Dus hij kan makkeljk in bedwang worden gehouden.
Vooral als hij naar 25Kw wordt geknepen....!!!!!
Nu komt het....:
Ik kwam met de argumenten dat deze motor niet zo extreem veel vermogen heeft, daar ging het hem dus niet om.
Waar het hem wel om ging is dat de motor zo licht is.
Is het drooggewicht van deze \"Bad-Boy\" 169Kg.
Nou erg licht is dat ook niet, er zijn veel lichtere motoren.
\"Één klein tikje op de rem en je ligt plat op de weg!\"
Is wat hij zei...!!!
\"Ik vind het ook echt een mooie motor, maar hij is te licht en te extreem voor jou!!\"
Ik denk daar precies het tegen overgestelde over.
Dus vraag ik jullie mening hier eens over.
Denken jullie als mijn vriendin net haar motorrijbewijs gehaald heeft, en zij een 25Kw Suzuki SV650S neemt, zij zich er kan redden...????
Hem in bedwang houden dus.
Revolution: Hoe zwaar weegt jou motor eigenlijk droog..??? Edo, zei mij altijd al dat jij een perfecte beginners motor hebt. Gebruik ik effe jou gewichts klasse tegen hem als hij lekker licht weegt...

Zal hij niet van terug hebben...