Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Misschien is het handig om een werkplaatshandboek op te snorren.
Daar staat deze klus in.
Dan kijk je even naar je motor, of je bij het betreffende lampje kunt. Desnoods wat aan de kant doen.Bedankt voor je snelle reactie.
Het wph voor de VFR heb ik wel maar daar staat niet in hoe ik moet beginnen. Hierop staan wel alle onderdelen (met plaatje) van het display.
Staat in het wphb ook niet wat en in welke volgorde weggenomen moet worden om bij de cockpit te komen?De vfr heeft een heel 'dasboard'en natuurlijk heb ik al gekeken of het makkelijk op te lossen is, maar ik ben bang dat er meer gedemonteerd moet worden omdat je er niet bij kan komen.
Zonder motor goed te kenne, of voor de neus te hebben, is het lastig verder helpen. Praktisch gezienEr zit een lijst om het dashboard heen maar dat is een stuk met de rest van de binnentopkuip. Ik denk (lees: ik ben bang) dat je dan heel deze binnenkant los moet halen.
Soms kost het gewoon het werk dat het kost.Ja ik zag op internet en op Youtube wel enkele foto's van een Vfr800 fi waarbij het dasboard goed te zien is. EN er is 1 filmpje dat heet VFR 800 dash rewire, waarbij je goed kan zien dat hij de halve top- en binnenkuip er af heeft gehaald en dat je dan goed bij de achterkant van het dashboard kan om de lampjes te verwisselen. Maar wat een werk pffh. Als het inderdaad makkelijker kan dan graag.
Maar die technicus in de buurt van Tilburg gaat niet gratis werken, omdat het lampje maar 2 euro kost.Ja daar heb je gelijk in! Maar ik vind het hard geld dat ik moet betalen bij de garage aan uurloon voor een lampje dat €2,- kost. Mogelijk nog een fanatieke technicus in de buurt van Tilburg die mij hierbij wil helpen... (who knows?) Bedankt voor de reacties.
Als je pb aan staat, mag je me een berichtje sturenDat hoeft ook niet, zolang hij maar niet het uurloon van een garage hanteert!