Distinguished Gentleman's Ride 2018 (zondag 30 september)

Charliefox

Die hard MF'er
21 okt 2014
737
6
Amsterdam

Zag er (nog) geen topic over hier? Niemand hier aangemeld voor die tour? Wél in pak, maar ja, hooguit brommersnelheid met zoveel motoren.
 
Ik rij mee in Rotterdam. Wel in motorjeans en mijn Revit Ignition. Kan ik een beetje doen alsof ik voor de nozem look ga :P
 
Mijn vriendin gaat met haar motor meedoen.
Nou heeft ze ook nog een Honda SS50 1980. Ik dacht misschien daarop te gaan. Maar ik weet niet wat het tempo is tijdens de rit in Amsterdam?
Het ding kan 60-65km/u.
 
Mijn vriendin zal hoogstwaarschijnlijk ook meegaan, doet ze normaal gesproken nooit, want 'motorrijden is eng'. Heb haar duidelijk gemaakt dat de rit brommersnelheid zal zijn, ivm massale groep.

Hoewel, mijn Zundapp 70cc 21mm Bing carb in mijn tienertijd, haalde 110 km/u :)
 
Mijn vriendin gaat met haar motor meedoen.
Nou heeft ze ook nog een Honda SS50 1980. Ik dacht misschien daarop te gaan. Maar ik weet niet wat het tempo is tijdens de rit in Amsterdam?
Het ding kan 60-65km/u.

Na mail gestuurd naar organisatie, in Amsterdam blijven we op kleine wegen. Dus ik ga mee met de SS50!
 
Ja ik vroeg mij ook al af waarom er geen topic voor was..
Ik doe mee in Den Haag
Bij vorige edities zijn er wel topics geweest, maar het leverde per saldo niet veel nieuwe deelnemers op. Wel een hoop bijdehandte opmerkingen. De rit in Amsterdam dreigt sowieso al aan zijn succes ten onder te gaan, dus het is wel goed zo.
 
Ik vind het alleen wel lame dat er ook mensen meerijden die dan niks doneren. Kom op, een paar euro kan je toch wel missen? Al is het een tientje ofzo.
 
Ik vind het alleen wel lame dat er ook mensen meerijden die dan niks doneren. Kom op, een paar euro kan je toch wel missen? Al is het een tientje ofzo.
Anderen vinden het jammer dat er mensen meerijden in motorjeans en Revit Ignition in plaats van een tweed suit ;)
 
Ik rij ook mee in amsterdam.
Het zal wel weer veel stil staan zijn ivm de te grote groep maar toch wel weer gezellig en vooral motoren kijken.
Ik rij mee op een cb450 caferacer.
 
Ik rij ook mee in amsterdam.
Het zal wel weer veel stil staan zijn ivm de te grote groep maar toch wel weer gezellig en vooral motoren kijken.
Ik rij mee op een cb450 caferacer.

Aantal staat nu op 887 deelnemers! Da's veel ja. Hopelijk heeft ook iedereen wat gedoneerd
 
fantastisch.... idee !!

maar ehm....het hele jaar zeiken over lieden die in een spijkerbroek op de motor stappen en hoe onverantwoord dat wel niet is.. en dan nu grootschalig "laten we een in " Suit met stropdas op de motorstappen" dag" organiseren.....

( begrijp me niet verkeerd... ik heb niets tegen het idee om op n leuke manier wat geld bij-een scharrelen voor n goed doel... maar zullen we dan de rest van het jaar het zeiken op de spijkerbroekdragers ook maar laten ?? )
 
fantastisch.... idee !!

maar ehm....het hele jaar zeiken over lieden die in een spijkerbroek op de motor stappen en hoe onverantwoord dat wel niet is.. en dan nu grootschalig "laten we een in " Suit met stropdas op de motorstappen" dag" organiseren.....

( begrijp me niet verkeerd... ik heb niets tegen het idee om op n leuke manier wat geld bij-een scharrelen voor n goed doel... maar zullen we dan de rest van het jaar het zeiken op de spijkerbroekdragers ook maar laten ?? )
In Amsterdam komt het tempo nauwelijks boven de 50 km/u en ligt gemiddeld rond de 30 km/u. Je rijdt dus niet harder dan een wielrenner. Nog steeds geen pretje als je valt natuurlijk, maar de schade bij 130 km/u is wel veel groter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan