Distinguished Gentlemen's Ride 21 mei

Ik heb iemand die ik ken gesponsord, best wel een mooi gezicht met al die verschillende mensen en motoren oa bij het vertrek. Zelf rij ik niet mee, voor mijn type motorfiets is het niks….. ;)

As weekend 250 vertrekkende motoren bij de UT Gallerij…..:]
 
Was een leuke dag

52d272e1-0586-4354-99df-29eeca752705.jpeg
 
Bij ons stond een persoon met een stok, je kon tegen de stok rijden en dan stond je goed en dan je helm even afgeven voor de foto.
 
In Amsterdam moest je het podium oprijden voor de foto. Hadden alleen geen rekening gehouden met zijspannen.... Dus ik ben er maar omheen gereden.
 
Helaas was er in Zwolle weer een karige ondersteuning van DGR.
Geen foto moment en ik kan geen foto's of filmpjes vinden :(

Maar al met al wel een toffe rit gehad en het is gewoon gaaf om met mooie motoren in die kleding in een groepsrit te zijn. Je krijgt echt veel bekijks en bijna iedereen vindt het vet. Liefhebber of niet!
 
Helaas was er in Zwolle weer een karige ondersteuning van DGR.
Geen foto moment en ik kan geen foto's of filmpjes vinden :(

Maar al met al wel een toffe rit gehad en het is gewoon gaaf om met mooie motoren in die kleding in een groepsrit te zijn. Je krijgt echt veel bekijks en bijna iedereen vindt het vet. Liefhebber of niet!
Apart, hier was TV-Oost erbij en vele mensen die zelf filmpjes maakten en op FB plaatsten maar ook veel omstanders die vertrek en aankomst filmden en online zetten.
Het was al een happening op zich voordat we vertrokken.
 
Ik wist het maar ik heb het toch weer gemist. Ik zet voor volgend jaar meedoen op de lijst van goede voornemens.
 
Weer in Rotterdam geweest. Toen ik aankwam was het nog vroeg en de fotoplek niet duidelijk, dus ik kon daar mooi aan ontsnappen. Een gezellig samenzijn en motoren bekijken, ouwehoeren etc. Daarna de start van de rit, dat was nog wel leuk. Maar de rit zelf...........na 5 km enorme rijen voor verkeerslichten was ik dat weer helemaal spuugzat. Dat is echt helemaal niks voor mij. Ik rem voor een rood licht maar er zijn er diverse die dan juist nog ff flink gasgeven. Als ze voor me rijden vind ik dat niet geweldig, maar als ze achter me rijden word ik daar nog minder vrolijk van. Kortom het doel is geweldig, de meeting vooraf erg leuk, maar de rit vind ik echt drie keer niks.
 
Wij hadden politie voorop en hebben alle verkeerslichten genegeerd, konden overal zo doorrijden. We hebben niet 1x stilgestaan.
Kijk, dan wordt het een heel ander verhaal. Helaas zal dat niet zomaar even overal te regelen zijn. Verder was het echt perfect georganiseerd en erg gezellig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan