Distributie ketting

cumali

Rookie
8 jan 2021
18
3
Hoi allemaal,,
Heb een bmw s1000rr bj2010
Wil distributieketting vervangen maar alleen de ketting dan.. waar kan ik dat bestellen.. ik zie alleen setjes met tandwiel en geleider enzovoort ...
Groetjes
 
morse is gewoon de merknaam van veel distributie kettingen die gewoon door een grote Nederlandse importeur geleverd worden via vrijwel alle motorzaken.
ik zou , net als de overige reacties echt voor de complete set gaan, 300 euro vind ik voor wat het is echt meevallen.
1 geleider voor een simpele yamaha kost ook minimaal 60 euro, (2 nodig indien beiden versleten) en de tandwielen zaten ook rond de 90 euro, de nokkenas tandwielen.

als dit hem is, dan is het echt geen geld : BMW OEM TIMING CHAIN SET BMW S1000RR
 
even voor mijn nieuwgierigheid wat is de reden dat je hem wil vervangen ????
Ik heb ook een ketting in mijn Guzzi maar die na 200.000 lm nog niet aan vervanging toe
Deze Guzzi ketting is nog niet versleten dus hoe bepaal je dat dit bij jou BMW wel zo is .
Opgegeven door de fabrikant op de kilometerstand of de mate waar de spanner is versteld ( aan het einde dus )
 
even voor mijn nieuwgierigheid wat is de reden dat je hem wil vervangen ????
Ik heb ook een ketting in mijn Guzzi maar die na 200.000 lm nog niet aan vervanging toe
Deze Guzzi ketting is nog niet versleten dus hoe bepaal je dat dit bij jou BMW wel zo is .
Opgegeven door de fabrikant op de kilometerstand of de mate waar de spanner is versteld ( aan het einde dus )
Nouw ik heb heel wat gelezen over dat ze rekken na 15 duizend ... en ging nieuwe bougies in doen en kleppen stellen daarom dacht ik gelijk ook maar nieuwe ketting
 
Hallo, ik zie dat er wordt gesproken over het vervangen van een distributie ketting van een bmw s1000xr bj 2016 ,nou is mijn vraag,wie waar ik het gereedschap kan kopen voor het afstellen van de nokkenas tov de krukas ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan