distributie kettingspanner honda xr/xl 500

awakzrx

Die hard MF'er
24 jun 2006
519
2
bree
Ik ben op zoek naar een distributiekettingspanner van een honda xl/of xr, 500, het beste zou zijn om er een van de xr 500 in te zetten.
ik heb pas een xl 500 s gekocht (goed onderhouden stond in de advertentie), thuis aangekomen een ritje gemaakt :N :N , klapperde wat dus eerst de distributieketting spannen, nog niet weg dus denk ik ik ga de kleppen ook even stellen, nou ik kreeg ze met geen mogelijkheid gesteld, de inlaatklep zat gewoon tegen de tuimelaar. '( '(
dan maar eens blokje eronderuit en eens kijken, wat blijkt is die hele nokkenastiming naar de kloten.
dus nu heb ik de timing goed gezet,kleppen gesteld nu ga ik eerst eens proberen, en daarna maar eens een nieuwe distributieketting zoeken, een nieuwe spanner en die geleiderail (plastic deeltje) die tegenover de spanner zit.
dus als er iemand is die nog wat onderdelen heeft liggen, of weet te liggen, dan hou ik me aanbevolen.
ik heb me ook proberen aan te melden op het honda xl forum, maar heb nog steeds geen bevestiging gekregen, dat mijn account actief is (al 2 weken gelden aangemeld)
 
Terug
Bovenaan Onderaan