distributieketting cbr 600

davidmtx

Rookie
24 jun 2007
3
0
hallo allemaal
kan iemand mij zeggen hoe ik stap voor stap een distributieketting kan vervangen van mijn cbr 600 bouwjaar92".
want ik zou het zelf willen proberen heb wel al een paar keer een riem vervangen van een auto dus denk ik dat het niet zo moeilijk is.
ik hoop dat iemand mij kan helpen?

alvast bedankt

Kanarie

MF veteraan
4 sep 2003
36.686
1
39
Je kan ze downloaden van internet of bestellen bij iedere motorzaak. :)

San-de-hondaman

Die hard MF'er
2 mei 2006
598
0
33
Ridderkerk
www.akrapovic.net
Ik heb trouwens een compleet werkplaats handboek op cdrom staan. Zijn alle exploded vieuws van de kop/remmerij/voorvering enz. En als je wil mag je ook wel mijn haynes manuel boek kopieren, moet je langskomen en gaan we even een middagje kopieeren. Zijn we wat pagina's dus kost wel wat denk ik.

En anders kan je dat haynes boek zo kopen op internet voor rond de 30 euro. Maar die CD rom mag je wel op komen halen hor, dan brand ik hem even voor je.

Groetjes!!

cbrmaik

Rookie
26 nov 2007
19
0
Hallo,

Ik ben ook een fanatieke cbr rijder en sleutel graag, zou het mogelijk zijn dat ik tegen een mooi prijsje een kopie van je cd-rom opgestuurd krijg ??

krollie

MF'er
8 jan 2012
127
0
49
Lunteren
Ik heb trouwens een compleet werkplaats handboek op cdrom staan. Zijn alle exploded vieuws van de kop/remmerij/voorvering enz. En als je wil mag je ook wel mijn haynes manuel boek kopieren, moet je langskomen en gaan we even een middagje kopieeren. Zijn we wat pagina's dus kost wel wat denk ik.

En anders kan je dat haynes boek zo kopen op internet voor rond de 30 euro. Maar die CD rom mag je wel op komen halen hor, dan brand ik hem even voor je.

Groetjes!!

wil je de CD-rom nog eens kopieeren en sturen?