distributieketting cbr 600

davidmtx

Rookie
24 jun 2007
3
0
hallo allemaal
kan iemand mij zeggen hoe ik stap voor stap een distributieketting kan vervangen van mijn cbr 600 bouwjaar92".
want ik zou het zelf willen proberen heb wel al een paar keer een riem vervangen van een auto dus denk ik dat het niet zo moeilijk is.
ik hoop dat iemand mij kan helpen?

alvast bedankt
 
Ik heb trouwens een compleet werkplaats handboek op cdrom staan. Zijn alle exploded vieuws van de kop/remmerij/voorvering enz. En als je wil mag je ook wel mijn haynes manuel boek kopieren, moet je langskomen en gaan we even een middagje kopieeren. Zijn we wat pagina's dus kost wel wat denk ik.

En anders kan je dat haynes boek zo kopen op internet voor rond de 30 euro. Maar die CD rom mag je wel op komen halen hor, dan brand ik hem even voor je.

Groetjes!!
 
jaahor no problem

verzenden is iets van 5 euro ofzo
dacht ik, dus geef je mij een 10tje, dan regel ik het wel voor je. Dan is tie binnen een paar dagen bij je in je huis

mail me even op
honda_vroem_vroem@hotmail.com

Groetjes!!
Sander
 
Ik heb trouwens een compleet werkplaats handboek op cdrom staan. Zijn alle exploded vieuws van de kop/remmerij/voorvering enz. En als je wil mag je ook wel mijn haynes manuel boek kopieren, moet je langskomen en gaan we even een middagje kopieeren. Zijn we wat pagina's dus kost wel wat denk ik.

En anders kan je dat haynes boek zo kopen op internet voor rond de 30 euro. Maar die CD rom mag je wel op komen halen hor, dan brand ik hem even voor je.

Groetjes!!


wil je de CD-rom nog eens kopieeren en sturen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan