Dit ben ik

SdeVries

MF'er
1 sep 2019
82
122
Hoi allen,

ik ben Sander en woon in de omgeving van Heerhugowaard.
Afgelopen donderdag heb ik een proefles voor de motor gehad, morgen de 1e echte les.
Het motorrijbewijs wil ik hoofdzakelijk gebruiken voor woon- werkverkeer maar sluit een tourrit in de toekomst niet uit.

Ik ben er nog niet uit wat voor motor ik wil gaan kopen. Mijn gevoel zegt een chopper (Kawasaki Vulcan of iets dergelijks).
 
:W Sander
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Welkom!

Als je straks een reden zoekt om te rijden dan zou ik eens naar de diverse spelletjes op dit forum kijken. Mag je ook meteen met foto's van je stalen ros strooien. *D
Maar eerst dat pasje maar even scoren. Succes!
 
Dank voor het welkom, spelletjes had ik gezien lijkt me leuk. Eerst inderdaad het pasje binnen zien te halen. Gaat wel lukken denk ik zo. Vandaag 1e echte les gehad, ging niet slecht (als zeg ik het zelf). Naast het pasje moet ik ook nog ff een leuke tweewieler uit gaan zoeken (weet nog niet zo goed wat een goede keuze is).
 
De keuze is reuze. Vooral veel motoren uitproberen voordat je iets koopt zodat je een beter beeld hebt waar je blij van word. :t
 
Zit zelf aan een chopper te denken (Kawasaki Vulcan / Suzuki Intruder of iets dergelijks) maar mijn vrouw ziet meer in een toermotor.
 
Bij Butterhuizen in Heerhugowaard (lessen starten vanuit Alkmaar)
 
Zit zelf aan een chopper te denken (Kawasaki Vulcan / Suzuki Intruder of iets dergelijks) maar mijn vrouw ziet meer in een toermotor.
Kan. Ik ben op een Vulcan 800 begonnen. Heel veel van genoten. Maar staar je niet blind op een model en ga gewoon wat proberen. ;)
 
Poeh. Nee. Ik heb er zelf woon-werk verkeer van Warmenhuizen naar Alkmaar en van Hoorn naar Alkmaar mee gedaan, maar de snelweg blijft zeuren met zo'n ding. Met een flink windscherm misschien maar dat ziet er niet uit op z'n ding.
Snelweg rijden was voor mij een van de redenen om 'm in te ruilen en iets te kopen waarbij de voetjes naar beneden/achteren gingen omdat je jezelf niet schrap kunt zetten met je voeten naar voren.
 
Is een Vulcan ook geschikt voor woon- werkverkeer? (Heerhugowaard- Amsterdam)
Misschien met de Vulcan s :) Maar met een cruiser ga je niet zo snel filteren door het verkeer, en dat is nou juist handig met een motor tijdens woon werk verkeer. Tenzij je via de N244 gaat, is misschien te doen. Maar via de A9 zou ik het niet doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan