Dit filmpje viel me op...

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zou me dood schamen en had dat filmpje in alle stilte thuis ge-delete ... Nu weet heel de wereld wat voor een l*l je bent _O-
Ach, het is een typische reactie van jonge mensen. Laten we het als onderdeel van de opvoeding zien, want ze krijgen ongetwijfeld positieve dan wel negatieve reacties uit de omgeving waar ze leering uit kunnen trekken. Ik snap wel dat ze zo reageren als je het niet gewend bent. Ik zou het eerlijk gezien ook niet willen hebben dat dit zo beoefend wordt, er kunnen daar kinderen spelen. Ik zou het uiteraard niet zo oplossen, er zijn legio andere mogelijkheden.

Dat de brommertrijder dan achter die auto aan gaat en daar wil inhalen, ja sorry maar daar zit die jongen toch echt fout. De bestuurder had zo niet mogen reageren, maar doet dat uit schaamte danwel ergernis.

Brommerrijders ;)
Nee, volgens de telegraaf 'twee jonge motorrijders'. Die toevallig de brommer hebben gepakt in plaats van de A2 motor zeker. _O- Telegraafkwaliteit.
 
Kansloze lui zou bijna zeggen verdiend dat ie er bijna naast lag maarja dat is dan weer iets te :+
 
Leven en laten leven..

Ze staan netjes op een afgelegen plek, ramen afgeplakt... Niemand heeft er last van.

Langsrijden, even lachen omdat je het leuk vind, en weer doorrijden.

Die jongens zochten zelf de confrontatie op, geen medelijden mee.
 
Hmmm stelletje verveliaatjes die jochies,ze mogen nog blij zijn dat die knakker ze niet afgeranseld heeft ,
dat had ik gedaan.
8)7 :Y
En schade aan die Volvo zal die kerel ook niet wakker van liggen ,het ding is nog uit het Ben Hur tijdperk.
 
Fuck, dit is bij mij om de hoek, ik wist niet dat kleuters hier ook een rijbewijs krijgen. Als ze namelijk volwassen zouden zijn, hadden ze gewoon doorgereden naar een volgende parking. En ook nog met hun bek op internet, vraag me af wie de grootste kinderen zijn, de helmetcamkneusjes, of de telegraaf die er een artikel van probeert te maken.
 
Die Serhat heeft dus gewoon een brommer en rijdt over de N-weg naar Daan toe zag ik nu. Ik schaam me in elk geval diep dat ik bij zulke kinders in de buurt woon, zou het echt niet erg gevonden hebben als hij in het gras had gelegen.
 
uiteraard, misschien zaten ze wel verlegen om een derde :+

alhoewel; drie is teveel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan