Dit geloof je toch niet !!!

stekman

MF veteraan
15 mei 2003
8.130
29
spijkenisse
Na mijn ongeval van vorige week welke zo keurig opgelost was (De beroemde woorden) dacht ik nog dat ik geluk had gehad omdat de motor nog reed en ik gewoon kon wachten tot het verzekeringtechnisch klaar was om heb te repareren. Ik had gewoon mijn vervoer nog.

Dat is na vandaag even anders. Ik reed op de zwarte dijk in Naaldwijk en reed een stilstaande rij met auto's links voorbij, een eind verderop was namelijk een wegopbreking. Vanwege het slechte weer reed ik rustig, wat achteraf nog een geluk was. Er kwam namelijk een auto vanuit een bedrijfsoprit en die reed tussen de rij door de andere baan op, helaas reed ik daar dus. Ik pak hem vol in zijn flank en vlieg over de auto heen alwaar ik de klap keurig opving met mijn hoofd.

Gevolg, kuipdelen links en rechts afgescheurd op de bevestiging. Het voorwiel zit tussen de kuipdelen in en raakt hen nu. Ik weet niet of het aan een kromme vork ligt of dat de kuipdelen naar voren hangen. Er zit een schuurplek op het carter bij het kijkglas maar niet door, topkuip is gescheurd en gebroken, ruit is stuk, mijn remdruk voor was helemaal weg maar kwam weer terug na pompen. Ik zag mijn stepje op de grond liggen.
Mijn knie is dubbel geklapt waardoor ik niet meer op mijn been kan staan, miniscus heeft een klap gehad en de banden zijn verrekt.

Daarnaast zitten er nu twee schades op elkaar. De eerdere schade zou volgende week woensdag door de expert bekeken worden. Nu zit er dus nog een schade overheen. Dat zal wel een enorm getouwtrek worden met de verzekeringen wie wat gaat betalen.

In ieder geval rijdt hij niet meer en ik kan bijna niet meer lopen. :(
 
Laatst bewerkt:
Wow... dat is wel heeeeeeeeeel erg veel pech achter elkaar.

Heel veel sterkte met de pijnen, en natuurlijk ook met de komende afhandeling, het administratieve geneuzel etc...
 
op een gegeven moment is zo'n motor toch total loss?
Gelukkig ben jij niet total loss, als je bij zo'n aanrijding blijft zitten kan het ernstiger gevolgen hebben.

suc6 met de verzekering iig
 
Je moet die magneten van je kuip afhalen Stek... :P

Klote voor je, beterschap en vooral sterkte...
Bedenk, na 7 magere jaren komen er 7 vette... ;)
 
Toen ik de titel las en posternaam had ik zoiets van: Tjemig.. wedden dat die gast de rollen had omgedraaid...
lees ik dit -_-

aan de ene kant : zoiets kun je wel zien aankomen (als er een gat is tussen de auto's), heb vaker zulk soort dingetjes gezien waarbij men op goed geluk erdoorheen rijdt...
Neem aan dat hij schuldig wordt verklaard?

heel veel beterschap en suc6...
 
Toen ik de titel las en posternaam had ik zoiets van: Tjemig.. wedden dat die gast de rollen had omgedraaid...
lees ik dit -_-

aan de ene kant : zoiets kun je wel zien aankomen (als er een gat is tussen de auto's), heb vaker zulk soort dingetjes gezien waarbij men op goed geluk erdoorheen rijdt...
Neem aan dat hij schuldig wordt verklaard?

heel veel beterschap en suc6...
Het gat was niet te zien omdat de auto ervoor een enorme americaanse pickup was, hij zag mij niet en ik het gat niet.

dank voor de reacties weer
 
tering hé, als ik jou was zou ik voorlopig thuis blijven :X Mocht je nog een ver weg vakantie in de planning hebben en er daar met het vliegtuig naar toe willen gaan, neem dan een parachute mee :X

Sterkte met het financiele gedoe en vooral met de pijn!!
 
verzekeringsmaatschappijen hebben onderling regelingen om dit soort incidenten op te vangen.
hopelijk heb je een goed tussenpersoon die je hierbij helpt, succes & sterkte met de lichamelijke schades.
 
-O-

Succes met het afhandelen van de schade(s). Hoe is het met je pols btw :?
 
Laatst bewerkt:
Hans, 2007 was voor jou al geen geluksjaar en 2008 lijkt niet veel beter te worden.

Zwaar klote dus, wederom sterkte met de afhandeling van de schade en de rest. -O-
 
Laatst bewerkt:
Damn... je treft het niet -O- '(
Sterkte met je lijf en met het verzekeringswerk wat nu inderdaad wel een leuk verhaal zal gaan worden...
 
On the bright side : Statistisch gezien blijf je nu de rest van je leven ongeval-vrij *D
 
Darn, veel pech laatste tijd.
Die automobolisten zien je gewoon niet meer... vandaag nog op de fiets. Auto slaat af naar rechts zonder over de schouder te kijken vanwege het fietspad.
 
Mijn knie is dubbel geklapt waardoor ik niet meer op mijn been kan staan, miniscus heeft een klap gehad en de banden zijn verrekt.

Je beschrijft vooral uitgebreid de schade aan je motor, maar dat is te vervangen/repareren; ik ben o.a. sportmasseur en ik ben bang dat je met je meniscus niet ééntweedrie klaar bent, daar kun je chronisch last van houden...
De verzekeringsmaatschappij zal je waarschijnlijk een aanbod doen ivm 'fysieke&psychische schade' maar als je daar mee akkoord gaat verspeel je het recht op verdere/latere claims op dat gebied.
Dus teken niet te snel en probeer uit te vissen wat de gevolgen zijn voor jou als persoon; bijv. gevolgen voor je werk e.d.?
Sterkte in ieder geval ;) !
 
Terug
Bovenaan Onderaan