Dit geloof je toch niet !!!

Dit is kut zeg voor je. -O-
Ik hoop dat je het allemaal nog een beetje snel goedkomt.
 
@GSX-R team, wat een verhaal zeg. Ik ga er zeker rekening mee houden als ik iets hoor van de verzekering m.b.t. het letselschade verhaal. Ik vind dit al lang duren nou ik 1 week met die last van mijn knie loop. Normaal ga ik overal doorheen maar hiermee lukt dat gewoon niet, zwaar frustrerend. In ieder geval bedankt voor je tips.

Nee het wordt geen ZX10 of weer een zzr1100. Ik heb gisteren een afspraak gemaakt over een FJ600 voor de tijd dat ik mijn geld nog niet heb. Daarnaast wil ik mijn zekerheid weer een beetje terug krijgen en dat kan beter op een oud gebakkie dan een nieuwe. ;)
Als het maar weer mogelijk is met mijn been dan gaan we het weer proberen, eerst heb ik wat te poetsen.

Later, als ik groot :) ben ga ik weer een mooie kopen, gedachten gaan naar een ZX12R, zwart met goud liefst. Daar had ik die ZZR1200 ook op gekozen.
 
Na mijn ongeval van vorige week welke zo keurig opgelost was (De beroemde woorden) dacht ik nog dat ik geluk had gehad omdat de motor nog reed en ik gewoon kon wachten tot het verzekeringtechnisch klaar was om heb te repareren. Ik had gewoon mijn vervoer nog.

[....]

In ieder geval rijdt hij niet meer en ik kan bijna niet meer lopen. :(

Wat kl*t* voor je!! B| twee keer in zo'n korte tijd hier wordt je toch niet goed van :(
Veel sterkte in ieder geval.

Gr.
Mr.Honda!
 
Laatst bewerkt:
@ stekman:

Ik heb het wellicht gemist maar zorg dat je al je klachten in iedergeval bij je huisarts hebt gemeld, dan kan de verzekering in ieder geval niet met lulverhaal komen dat bepaald letsel niet van het ongeluk afkomstig is maar wellicht later pas opgelopen is :?

@ufootje:
verkeersrtechtsbijstand niet te verwisselen met rechtsbijstand.
Maar het is inderdaad zo dat je weinig hebt aan verkeersrechtsbijstand in geval je betrokken raakt bij een ongeval zonder schuld.
In zo`n geval kost het enkel meer kostbare tijd en gebeurd er weinig of niets indien er ook spraken is van letselschade.

verkeersrechtsbijstand is destijds verplicht gesteld aan verzekeraars om zo te voorkomen dat zaken onnodig lang blijven lopen. Echter in praktijk werkt dit dus averechts !

Want in de praktijk werken ze met elkaar samen wat uiteindelijk ten kosten gaat van het slachtoffer. Ik zal het toelichten: in geval 1 is verzekeraar A de schuldige partij en verzekeraar B de eisende partij. Echter in geval 2 is de eerder schuldige partij de eiser en partij en de eerder eisende partij de schuldeiser.
Als B partij A het te lastig maakt in geval 1 dan krijgt hij dat in geval B weer regelrecht terug op zijn bord !

Dus zullen ze elkaar zo min mogelijk proberen te frustreren met gevolg dat het werkelijke slachtoffer de dupe word.
In mijn geval werd alles continue gefrustreerd door mijn eigen rechtsbijstand |(
Toen ik voor de honderdduizendste keer weer ruim 5 maanden niets van ze hoorde en uiteindelijk ontdekte dat ze geen flikker hebben gedaan, heb ik ze in gebreken gesteld en een letselschadeadvocaat genomen. Binnen 2 weken waren de eerste resultaten al zichtbaar :+
De meest gebruikte smoes is dat ze het erg drukhebben.
Logisch want zelfs de grootste maatschappijen hebben zelfs maar 1 á 2 rechtsbijstands vertegenwoordigers omdat deze enkel geld kosten he.
Ik zal dus niet zeggen dat iedereen massaal verkeersrechtsbijstand af moet schaffen maar in mijn geval had ik het beter niet gehad dat scheelde me minstens een jaar (juridisch gezien) |(
 
Holymelonie hoeveel pech kan iemand hebben -O-... Beterschap en heeeel veeel succes met de afhandelingen -O-.
 
Terug
Bovenaan Onderaan