Dit geloof je toch niet !!!

dat is echt zwaar pech hebben! ik hoop dat je snel weer opgelapt bent, en dat de schade snel wordt opgelost!

hopelijk stap je weer snel op de motor!
 
Je beschrijft vooral uitgebreid de schade aan je motor, maar dat is te vervangen/repareren; ik ben o.a. sportmasseur en ik ben bang dat je met je meniscus niet ééntweedrie klaar bent, daar kun je chronisch last van houden...
De verzekeringsmaatschappij zal je waarschijnlijk een aanbod doen ivm 'fysieke&psychische schade' maar als je daar mee akkoord gaat verspeel je het recht op verdere/latere claims op dat gebied.
Dus teken niet te snel en probeer uit te vissen wat de gevolgen zijn voor jou als persoon; bijv. gevolgen voor je werk e.d.?
Sterkte in ieder geval ;) !
Bedankt voor je tip. Ik wist niet eens dat ik een aanbod zou krijgen daarvoor.
En ik ga er altijd vanuit dat de schade aan mij vanzelf heelt, de motor kost een hoop geld vandaar het verschil in beschrijving.
 
Succes met je knie, die verzekeringstroep wordt wel geregeld moet je je niet druk om maken! Herstel is t belangrijkst... En klote van je motor!
 
Succes man

hoe heet die wet ook alweer ?? Murphy ??? :? :? :?

Succes met herstel

Gerard

Had nog foto van jou in mijn archief zitten :) :)






wel van tijdje terug met kauwe klauwenrit ofso??
 
Laatst bewerkt:
jeemig Hans... hoeveel pech kan een mens hebben :?
inderdaad binnenblijven en geen loten kopen....

suc6 met de afhandeling ....
 
Wat is dat toch Stekman, alweer een ongeval... Ik tel er drie in korte tijd.

Die motor lijkt erg en zo te lezen is het ook wel erg, maar jouw knie is veel belangrijker...

Nogmaals sterkte, succes met alle rompslomp en vooral beterschap.
 
He Hans
wat lees ik nu weer? Je hebt ook wel pech ;(
ik hoop dat je snel geneest,en een brommer is er zo weer
 
Zo, da's balen man!
Maar wat doet iemand uit Spike City dan ook in het pittoreske Westland... Ben je zowat bij mij voor de deur geweest!
Is wel een redelijk onoverzichtelijk stukje daar. Ik reed er vanochtend, maar ze waren net vlakbij de brug bezig, dus echt duidelijker wordt het er allemaal niet mee. Kan me best indenken dat je dat niet goed gezien hebt.
Beterschap met je knie. Neem de tijd om dat te laten genezen, dit kan een zeer nare blessure zijn. Er zit hier thuis ook zo'n eigenwijs die weer te vroeg begonnen is na zo'n blessure, en ze heeft er nu na een jaar nog een beetje last van.
Hoop dat je snel weer kunt rijden!
 
He Hans
wat lees ik nu weer? Je hebt ook wel pech ;(
ik hoop dat je snel geneest,en een brommer is er zo weer
Dank Bram, het zal allemaal wel weer goed komen.

Die jongen kon mij net zomin zien als ik hem dus dit is een vervelende samenloop van omstandigheden. Het is alleen een beetje jammer dat het 2 keer in een week gebeurd. Maar het had allemaal erger kunnen aflopen dus als je het zo bekijkt heb ik nog geluk gehad.

@TDMprutser, het was iets voor de brug, daar waar de streep nog onderbroken is (gelukkig voor mij), bij het bedrijg Weba voor de deur. Daar staat mijn motor nu ook in een afgesloten ruimte wat ik een erg vriendelijke aanbieding vind. Ik werk overigens in Monster, vandaar dat ik daar reed. Ik kan en mag gelukkig thuis werken dus er is geen haast en reden het te forceren.

@Gerard, dat was nog met de oude motor :) toen was het leven nog mooi :W

Bedankt voor jullie reacties allemaal.
 
Laatst bewerkt:
Je beschrijft vooral uitgebreid de schade aan je motor, maar dat is te vervangen/repareren; ik ben o.a. sportmasseur en ik ben bang dat je met je meniscus niet ééntweedrie klaar bent, daar kun je chronisch last van houden...
De verzekeringsmaatschappij zal je waarschijnlijk een aanbod doen ivm 'fysieke&psychische schade' maar als je daar mee akkoord gaat verspeel je het recht op verdere/latere claims op dat gebied.
Dus teken niet te snel en probeer uit te vissen wat de gevolgen zijn voor jou als persoon; bijv. gevolgen voor je werk e.d.?
Sterkte in ieder geval ;) !

ik zou dit heel erg serieus nemen wat hier gezegd is... geen gein....
 
Dat is wel heeeeel botte pech voor je! '(
Hopelijk komt je onderstel weer in orde en krijg je zonder veel ge-OH je centen.
Ieg beterschap en sterkte ermee! :W
 
ken je wel niet maar toch sterkte toegewenst van een mede eilander.

zal ik de eerste maar zijn om te zeggen, dat komt er nou van :+
 
Hoi Stekman, hier een lotgenoot met exact dezelfde ervaring(en). Soms vraag je jezelf af wanneer het nu eindelijk eens ophoud... ;)

Mogelijk heb ik wat nuttige informatie voor je? Begin aug. 2006 overkwam mij tot in details hetzelfde als dat jou nu overkwam. Maar, er is iets waarvoor ik je wil waarschuwen! De verzekering van de tegenpartij probeerde het volgende.

Na lang zoeken vonden ze een uitspraak van de Rechtbank te Amsterdam uit ik dacht 1998 (ik kan me een jaartje vergissen) De rechter had destijds na een aanrijding die een beetje op die van jou en mij leek, de motorrijder schuldig verklaard aangezien de koekblikker van rechts... kwam. Daarna was mijn verzekeraar en contactpersoon niet al te optimistisch meer over de afloop van de procedure.

m.i. waren talloze argumenten tegen de actie van de automobilist aan te voeren en ik was het er (natuurlijk :+ ) niet mee eens. Ik kon me niet voorstellen dat de omstandigheden op verschillende plekken altijd gelijk waren en daarom verzocht ik mijn verzekeraar (waarmee ik intensief en goed contact onderhield) naar een kopie van het gewraakte dokument óf tenminste de toedracht en situatie van gevalletje Amsterdam te bestuderen en te vergelijken met dat van mij.

Dat laatste hebben ze gedaan en tamelijk kort na mijn verzoek kreeg ik te horen dat al mijn schade zou worden vergoed (ook geen konsequenties v.w.b. de no-claim)

Dit wilde ik je laten weten. Verder wens ik je een voorspoedig en algeheel herstel! ;)


Groeten van HonDucteur.
(óók een Hans met veel pech de laatste tijd)
 
Hoi Hans, Michael Jackson zong het al, You 're not alone :) Gedeelde pech is halve pech enz enz.
Ik begon al voodoo te verdenken, met meerdere exen is dat goed mogelijk ;)

Ik hoop dat het bij mij ook goed komt en deze motor niet TL verklaard wordt. Ik ken hier de historie van en hij is zeer goed onderhouden.
Overigens kwam de auto wel van rechts maar uit een uitrit en reed ik op een voorrangsweg. Ik denk ook niet dat ik me veel zorgen moet maken over de schuldvraag. Mijn zorgen gaan meer over de vraag welke verzekering wat gaat dekken. Maar ik ben in ieder geval blij te lezen dat zoiets nog goed kan komen dus bedankt voor je verhaal.

Jij sterkte met jouw pech.

Wat overigens ook goed is om te vertellen is dat er zeker 5 bestuurders van auto's waar ik langs had gereden mij kwamen helpen. Eén van de bestuurders heeft zich als getuige van het ongeval opgegeven, onafhankelijk, wat ik ook beter vond. Van het bedrijf waar het voor gebeurde kwamer er 2 dames aangerend die mij direct koffie aanboden en hun hulp. Ook kwamen er meerdere werknemers van het bedrijf helpen met het naar binnen brengen van de motor, boden mij een stalling aan tot de motor opgehaald zou worden en hielpen mij uit mijn pak. Degene waar ik de aanrijding mee had bracht me nog naar mijn werk waarna ik door mijn collega naar huis ben gebracht.
Dit vond ik wel een eervolle vermelding waard om aan te geven dat er zeer veel behulpzame mensen rondlopen :}
 
Laatst bewerkt:
Van het bedrijf waar het voor gebeurde kwamer er 2 dames aangerend die mij direct koffie aanboden en hun hulp.
Waar is dat? Altijd handig tijdens een tochtje, rennende dames met koffie en hulp.
;)
 
Laatst bewerkt:
@TDMprutser, het was iets voor de brug, daar waar de streep nog onderbroken is (gelukkig voor mij), bij het bedrijg Weba voor de deur. Daar staat mijn motor nu ook in een afgesloten ruimte wat ik een erg vriendelijke aanbieding vind. Ik werk overigens in Monster, vandaar dat ik daar reed. Ik kan en mag gelukkig thuis werken dus er is geen haast en reden het te forceren.
Dan werk je dus echt bij mij om de hoek waarschijnlijk... Ik woon in Monster! Trouwens inderdaad netjes opgelost van Weba :}
Is trouwens wel het makkelijke van systeembeheer, je kunt een hele hoop vanuit thuis doen. Sterkte met het herstel en de verzekering!

Heb trouwens op mijn PC nog wel een mooie foto van een collega van mij, die met een hernia thuis zat/lag... Tafel over het bed, PC erop, toetsenbord op de knieen en werken met die geit! Wilde hij overigens zelf graag, hij verveelde zich te pletter 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan