Dit heb ik een profstuntman nog nooit zien doen..

huup huup huup barba truuk :+ t%ring die gast kan er wat van hoor ik hoop dat ik ooit nog eens een normale wheely kan maken maar wat hij doet hoeft nou ook weer niet,maar toch hulde aan de bestuurder :} het ziet er zeer gelikt uit
 
Hij is idd leuk. Zal um ff naar farias sturen. Doet ie het morgen ook :)

[edit] e-mail is verstuurd :)
 
Laatst bewerkt:
Farias rijdt toch zonder kuip.....?
Of gaat ie dan op dat lampie staan op 1 pootje :? :+

Gewoon een extra plaatje op die motor schroeven voor een extra spectacel stukje is geen enkele stunter vies van. We wachten het rustig af.
 
Nice try..

Hmm moet jij eens kijken naar die wereldkampioen stuntrijden ...daar valt dit filmpje toch echt bij in het niet. Ga maar zoeken hier op het motor-forum.
 
waarom zie ik als hij op zijn stuur zit wanneer hij op 1 wiel rijd geen benen?? vind het wel strak maar dat begin stukje van waar hij boven op de motor staat en daarna wanneer hij op zijn achterwiel met zijn benen over het stuur langs komt een beetje fake lijken. Kan ook komen door de lage resolutie... misschien.
 
Alleen wel te hopen dat ie de voorkant heeft versterkt van z'n kuip, anders breekt het nog een keer :) Maar wel geinig, al vind ik het filmpje mooier waar ze enorme lange stoppies maken... maar dat filmpje ben ik kwijt :( Zag het wel in de trailer van JudgmentDay 2 terug.
 
Wij waren onlangs in Cannes, 100 mtr van onze camping lag een fabriekshal, waar zich een kart-zaak had gevestigd, komen we terug van een dagje gummen in de alpen, staat het hele terrein vol met motoren, wij daar dus ook naartoe , wat moet je anders.....
Was daar ter promotie van een of ander blad ook een stuntteam bezig, (nieuwe geel zwarte gixxer 750 , ook supermotards, en o.a. een oud type 1100)
deden niets anders, hadden ook die beugeltjes op de achterkant, konden er mee lezen en schrijven..
OHHH genieten hoor :}
 
bedankt voor de complimenten, heb er 3 jaar op geoefend voor ik het een beetje onder de knie had
 
kent iemand dat filmpje uit fort lauderdale...
practice night in fort lauderdale heet het ofzo...ook echt super.
zat nog nummer van soad onder...atwa ofzo.

Deden dat dus ook de hele tijd...maar is mooi man, dmv een (duim)rem gewoon voorbij je balans gaan en em dus met die rem in balans houden.
Ken iemand die dat ook kan met zn ktm....echt :}
 
En dat allemaal zonder zijsteunen,ik had er wel twee paar voor nodig en dan lukte het nog niet :) :) :) :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan