Dit is echt niet te geloven!! :(

Je mag nou eenmaal niet rechts inhalen.

Dat maakt die (aspirant) agent :j er geen minder grote sukkel van, maar het zorgt er wel voor dat alle bullshit daargelaten jij gewoon een overtreding hebt begaan.

Dus betalen en vergeten, want als je je druk gaat maken over iedere keer dat je onrecht aangedaan wordt, kom je nergens anders meer aan toe.

Life's a bitch and then you die :P ...
 
replica: zodat elke rotflik gaat denken dat ie alles mag?! Niks van, rechtsbiojstandverzekering inschakelen en zwaar in beroep gaan.
Effe met max of andere getuigen naar de plek des onheils gaan en soortgelijk autotje gaan kijken en in nog hoger beroep gaan als't niet helpt.
Daar dient die verzekering toch voor.
 
Rechtsbijstandverzekering: nog nooit gebruikt, maar nu wel handig als ik ook zo'n klootzak :j tegenkom.

heb je z'n nummerplaat, zal ik ook effe op Ressen gaan kijken of hij nog eens durft (het was toch Ressen?).
 
Nou vraag ik me toch af of deze 'meneer' wel bevoegd is om boetes uit te delen. Of hij tijdens werktijd jou genaaid heeft (en hoe is dat nou om genaaid te worden door een vent :) ) of niet dat doet er volgens mij niet toe. De vraag is of deze leerling-agent al een agent en daarmee een opsporingsambtenaar volgens de wet is. Dat lijkt mij even een puntje waar je nog meer informatie over moet zien te vergaren. Is ie dat niet, dan heeft hij namelijk helemaal geen bevoegdheden.

Maar verder blijft het lullig. Ach justitie en het hele rechtssysteem stinkt. Het is vaak een spelletje wie het beste kan liegen.
 
Wat een naaistreek van die homo :(
Gewoon in hoger beroep gaan en als dat niet lukt Maximum erbij halen })
Die weet er volgens mijn wel raad mee *D
 
Een leeerling agent mag je toch geen boete geven toch??
want hij is offcieel nog geen agent..
Ik hoop in elk geval dat die het niet haald zijn opleiding.. Zo'n hond verdient het niet :(
 
Een leeerling agent mag je toch geen boete geven toch??
want hij is offcieel nog geen agent..
Ik hoop in elk geval dat die het niet haald zijn opleiding.. Zo'n hond verdient het niet :(

Arbeidsongeschikten (ff langsgaan) krijgen geen baan bij de politie... }) }) }) }) }) }) })

En ook al is mijn motor nog niet klaar, ik heb alles gezien... (getuigen genoeg).
 
Wat bereik je daar nou weer mee :?

Wat bereik je met een agent op te zoeken? Heerlijk toch, die agent een keertje helemaal verrot slaan, wel een muts over je kop trekken anders zul je net nog zien dat ie je herinnert. Een agent kan je alleen op zo'n manier pakken, een agent heeft een eed afgelegd dat ie altijd de waarheid zal spreken en nooit zal liegen (tja, agenten zijn OOK criminelen). En op straat je middelvinger uitsteken betekend een boete, en 'm slaan betekend nog meer. Dus gewoon als ie not-on-duty is, 'm gewoon een keertje opzoeken. Maar een agent werkt over het algemeen niet in de plaats waar hij woont. Er zijn zat mensen die agenten wel eens 's nachts willen opzoeken...


edit : Zoals ze bij de tuftufclub zeggen :

"De politie controleert u, maar wie controleerd de politie?!"
 
Laatst bewerkt:
Wat bereik je met een agent op te zoeken? Heerlijk toch, die agent een keertje helemaal verrot slaan, wel een muts over je kop trekken anders zul je net nog zien dat ie je herinnert. Een agent kan je alleen op zo'n manier pakken, een agent heeft een eed afgelegd dat ie altijd de waarheid zal spreken en nooit zal liegen (tja, agenten zijn OOK criminelen). En op straat je middelvinger uitsteken betekend een boete, en 'm slaan betekend nog meer. Dus gewoon als ie not-on-duty is, 'm gewoon een keertje opzoeken. Maar een agent werkt over het algemeen niet in de plaats waar hij woont. Er zijn zat mensen die agenten wel eens 's nachts willen opzoeken...

Fijn JK en jij wilt meer blauw op straat? Vooral doorgaan dan. Zou niet graag politieagent worden, als ze je naar werktijd ook al op komen zoeken. En ja, deze adspirant heeft een k*tstreek uitgehaald. Laat hem daar maar voor gestraft worden, door het korps wel te verstaan. Melkertbaantje als Stadswacht? Kan hij iig geen bekeuringen meer uitschrijven.
 
Fijn JK en jij wilt meer blauw op straat? Vooral doorgaan dan. Zou niet graag politieagent worden, als ze je naar werktijd ook al op komen zoeken. En ja, deze adspirant heeft een k*tstreek uitgehaald. Laat hem daar maar voor gestraft worden, door het korps wel te verstaan. Melkertbaantje als Stadswacht? Kan hij iig geen bekeuringen meer uitschrijven.

Meer blauw op straat? Neuh hoeft niet, ik zie al genoeg. Ik pleit alleen voor zwaardere straffen. Meer blauw maakt niet uit, jij weet niet zo goed als ik dat we lachen om agenten, het zijn domme sukkeltjes die vroeger gepest zijn, en nu mensen terug willen pesten met hun 'macht'. Vroeger was je bang voor de politie, je keek er tegenop, nu zijn het gewoon domme luie varkens die liever staan de flitsen in de berm dan dat ze achter een verkrachter of seriemoordenaar aan gaan.
Ik :r op politie. Je wilt niet weten hoe crimineel ze zelf bezig zijn, wat te denken van district Utrecht/Nieuwegein/Zeist, daar had je toch ook een aantal agenten/agentes die in de drugswereld zaten? Goed voorbeeld voor de burgers!
 
Ik pleit niet voor zwaardere straffen. Ik pleit voor straffen. Veel te veel mensen ontlopen hun straf, en dat is het grootste probleem hier in NL. Zware criminelen ontlopen hun straf door vormfouten, etc. Andere strafzaken worden geseponeerd door een gebrek aan capaciteit bij de rechtbanken. Door een cellentekort worden veroordeelden naar huis gestuurd. Fraudezaken worden geschikt ...

Edit: mbt de vormfouten ed, het is toch van de zotte dat in de georganiseerde misdaad alles geoorlooft is, maar dat er bij de strijd tegen de georganiseerde misdaad rekening gehouden moet worden met een allerhande regeltjes.
 
Laatst bewerkt:
Ik pleit niet voor zwaardere straffen. Ik pleit voor straffen. Veel te veel mensen ontlopen hun straf, en dat is het grootste probleem hier in NL. Zware criminelen ontlopen hun straf door vormfouten, etc. Andere strafzaken worden geseponeerd door een gebrek aan capaciteit bij de rechtbanken. Door een cellentekort worden veroordeelden naar huis gestuurd. Fraudezaken worden geschikt ...

Ja, laten ze daar dus maar eens wat aan gaan doen de komende 4 jaar (En ALLE jaren daarop). Men weet dat het hier een paradijs is en dat je alles kan flikken. En mocht je zitten, ach dan is het niet zo lang. Teringhekel aan iemand? Gewoon doodmaken, moet je ff zitten, kom je nog vroeg vrij vanwege goed gedrag, en je hele leven zonder de persoon die je zo haatte kan je verder leven. In amerika had je allang de doodstraf gehad of levenslang (afhankelijk van de staat). Maar doodstraf moet hier niet komen. Laat zware criminelen/mensen die iets heel ergs hebben gepleegd maar lekker wegrotten in hun cel tot ze dood gaan op hun 80e. En cellentekort? Valt best mee, bouw nog gewoon een bajes. Plek zat, en anders spuiten ze maar wat zand op in het flevomeer. Plek zat voor een maximum security prison..
 
Je mag nou eenmaal niet rechts inhalen.

Dat maakt die (aspirant) agent :j er geen minder grote sukkel van, maar het zorgt er wel voor dat alle bullshit daargelaten jij gewoon een overtreding hebt begaan.

Dus betalen en vergeten, want als je je druk gaat maken over iedere keer dat je onrecht aangedaan wordt, kom je nergens anders meer aan toe.
:^
 
Nooit er van uitgaan dat het recht wel zal zegevieren. Die advocaten beweren alles in de rechtzaal als het maar goed is voor de client. Ik heb van een inbreker een schadevergoeding geeist voor diverse gestolen spullen. Ik ben dus wel naar de rechtzaak gegaan ondanks dat ik geen getuige was. De officier van justitie zou namens mij de vergoeding eisen. Zegt die lul van een advocaat dat ik geen recht heb op vergoeding omdat ik alle spullen terug heb gekregen. Wat die lul er dus niet bij zei was dat al die spullen wel weken in een weiland in de regen hebben gelegen. Dan doet bv je GSM het niet meer :( Gelukkig zat ik in de zaal en bleek ik erg boos te kijken. Dat zag de rechter en gelukkig mocht ik wat uitleg geven :) Ik moet nu alleen nog een paar jaar wachten op de vergoeding want die inbreker hoeft maar 12 euro per maand te betalen. Meer kan die arme jonge natuurlijk niet missen :j
 
Wat bereik je met een agent op te zoeken? Heerlijk toch, die agent een keertje helemaal verrot slaan, wel een muts over je kop trekken anders zul je net nog zien dat ie je herinnert.

Dus gewoon als ie not-on-duty is, 'm gewoon een keertje opzoeken.

Ehm, nou heerlijk hoor 4 tot 20 jaar (eventueel tbs) omdat je ff een agent wilde opzoeken vanwege een verkeersboete. |( Dat die agent een hond is zijn we het allemaal over eens, maar dit is natuurlijk een oplossing die helemaal nergens op slaat.
Daarbij, een agent is ook bevoegd als ie niet on-duty is. Dus je kan wel denken dat je ff naar hem toe kan gaan als ie gezellig thuis zit, maar ook dan is het gewoon nog een opsporingsambtenaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan