Dit is echt niet te geloven!! :(

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.918
4.159
De Betuwe
Zie http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=286 (deze) topic voor de voorgeschiedenis.

Heel verhaal, maar wel de moeite om te lezen denk ik!

Nou, het is inmiddels zo'n driekwart jaar geleden( :( :( :( ), en heb EINDELIJK bericht gekregen van de arrondissimentsrechtbank (vast niet goed geschreven).

Als je bovenstaande topic hebt gelezen dan ken je de situatie dus.

Wat denk je??? Die leerling-agent heeft gewoon keihard gelogen tegen de rechter!!! :( :( :(

Er is een rechtzaak geweest, en mijn pa zei dat ik niet hoefde te gaan, de zaak was vrij duidelijk volgens hem (en hij kan het weten als politie-docent!!)

Die docent heeft dus dingen lopen beweren daar die gewoon ABSOLUUT niet waar zijn! Is toch niet te geloven!?!?!

[*] Hij schrok ZO van deze mega-onverantwoordleijke inhaal-actie, dat hij zich gedwongen voelde om ion te grijpen. (Was HELEMAAL niet aan hem te zien!!)
[*] Na 3 keer hem ingehaald te hebben vond hij het welletjes. (Bij de slimme onder ons gaat er een lichtje branden...hoe heb ik hem DRIE keer kunnen inhalen??? ALLEEN als hij er ook rondjes reed -->uitlokking!!)
Tevens ging hij UITERST LINKS rijden toen ik eraan kwam, ofwel een uitnodiging om hem in te halen.
Als de EIKEL nou helemaal rechts ging rijden, had ik hem links kunnen inhalen, wat dus WEL legaal is.
[*] Het TOPPUNT: Volgens hem zou ik VRIJWILLIG, UIT EIGEN WIL gestopt zijn na die inhaalactie. Daarom stopte hij om me aan te spreken.
DIKKE LUL! Hij seinde herhaaldelijk met zijn lampen!! Daarom stopte ik!

Ik wist dus absoluut niet dat het een agent was (leerling-agent!!), want hij reed rondjes daar, en ik dacht dat hij bij een paar andere motor-rijders hoorde...

Ik ga dus ZEKER in hoger beroep! Die F180,- heb ik allang betaald, maar ik laat me niet NAAIEN gvd!
Ik hoop dat ik mijn verhaal kan doen, en dat de rechter mij gelooft...

Ik ben gewoon verbijsterd dat een agent gewoon KEIHARD liegt!

Ik ben echt pisnijdig gewoon!

Maar goed, jullie horen het wel, volgend jaar ofzo :( :(
 
Is inderdaad niet te geloven, ik was in zowiso wel gegaan naar die rechtzaak trouwens, voor het leedvermaak. Maar nu blijkt achteraf dus dat je beter wel had kunnen gaan :(
 
Wat is zn naam en adres...? Brengen die klootzak es een bezoekje...

Ja stamp je hem lekker op zijn bek. Heb jij volgende week ook een rechtzaak. Lekker handig.

Maar wel kut voor je Ruud, gewoon hoger beroep e.d. proberen. Succes ermee..
 
Het is zijn woord tegen die van jouw...

Met getuigen werd het spannend, nu is het agentje vs burgertje... en dat ga je verliezen.

frustrerend... :(
 
Tja.. Sommigen :j . Het fijne is dat dit nu gelijk genoteerd staat bij jouw gegevens.

Succes ermee!

Wat is zn naam en adres...? Brengen die klootzak es een bezoekje...

Langs gaan heeft geen zin. Verhaal blijft hetzelfde of misschien zelfs erger daardoor.
 
Ik ben zelf ook opsporingsambtenaar(niet bij de politie), maar als ik dit lees schaam ik me er bijna voor. Wat een ongeloofelijke l*l zeg. Ik vind het toch al triest dat ie in z'n vrije tijd gaat lopen bekeuren, en trouwens signalen geven met je grote licht anders dan bij gevaar is ook veboden dus is ie zelf toch al fout. En als ie dan ook nog eens staat te liegen voor de rechter, kan ie van mij part de t*r&ng krijgen. Hiervan ga ik dus :r .
 
ik heb zelf ook ooit zoiets meegemaakt. Werd met de auto (aj) staande gehouden omdat ik te weinig afstand zou hebben gehouden.
Ze maakten een noodstop, en daarna pas het bordje 'stop politie' Ik heb dit toen voor laten komen, met als argumentatie dat gezien het feit dat hun een noodstop maakten, en ik er niet achterop was gereden, de afstand dus voldoende was geweest.
Na de 1e rechtszitting worden de agenten als getuigen opgeroepen, en wat zeggen die l*llen?
we gaven het sein 'stop politie' en daarna zijn we pas gaan remmen.
Het is gewoon triest dat een agent kan liegen dat ie zwart ziet, maar dat een rechter hem altijd zal geloven.

ander voorbeeld in Eindhoven. Een politie auto nadert met hoge snelheid een kruising (zonder zwaailicht of sirene), rijdt door rood, en knalt op een auto die net wilde oversteken. ergo 2 auto's total loss. Wat zegt de politie? we voerden zwaailicht en sirene, dus die andere auto was fout. Ondanks dat er verschillende getuigen waren (voetgangers), die verklaarden dat de politie auto helemaal geen zwaailicht of sirene voerde, geloofde de rechter het verhaal van de agenten, en de jongen wiens auto dus total loss was gereden, kreeg ook nog eens een boete voor het niet verlenen van voorrang.

Rodney King achtige taferelen zijn hier in nederland dus ook aan de orde van de dag.
ik :r op dat soort agenten.
 
Wat is zn naam en adres...? Brengen die klootzak es een bezoekje...
Wat bereik je daar nou weer mee :?

Maar goed, die aspirant agent is duidelijk al fulltime hufter :j Dit soort acties kan ik echt van walgen, en als het mij overkomt zal ik hem zeker (op beschaafde) toon uitleggen dat hij zich maar beter bezig kan houden met echte problemen. En wat deed hij überhaupt op de linker baan :?
 
Rodney King achtige taferelen zijn hier in nederland dus ook aan de orde van de dag.
Er zijn weinig dingen waar ik me echt kwaad om kan maken, maar onrechtvaardigheid en oneerlijkheid (zeker door mensen bij wie deze waarden hoog in het vaandel zouden moeten staan) kunnen mijn bloed doen koken. :(
 
Wat een mega oetlul
pissed.gif


Werkt ie in het district bij je pa?
 
Nee, mijn pa werkt niet meer in "executieve dienst" zoals dat mooi heet.

Als de mensen die voorgeschiedenis goed gelezen hebben, dan kan iederen zijn eigen conclusie wel trekken :(

En wat BertV al zei, het wordt waarschijnlijk zijn woord tegen het mijne.

En 3x raden wie dat zal winnen :( :(

Ik ben echt nog steeds verbijsterd dat dit kan in Nederland :(
 
ze zullen ook nooit in hun vrije tijd een beroving of inbraak voorkomen he. :(

[smartassmodus]Als je hem rechts inhaalde , reed hij dan niet hinderlijk links?Mag toch ook niet?[/smartassmodus]
 
Laatst bewerkt:
Tsja, ik zou natuurlijk ook op ambtsbelofte kunnen beweren dat die lul staat te liegen. *D
Helaas ben ik alleen bevoegd als ik aan het werk ben en dus kan ik helaas niet helpen. :(
 
Ben je lekker mee... Maar euh, gaat dit niet veel meer kosten als je in hoger beroep gaat? Of hoef je dat niet zelf te dokken?
 
Ben je lekker mee... Maar euh, gaat dit niet veel meer kosten als je in hoger beroep gaat? Of hoef je dat niet zelf te dokken?

volgens mij heb je het recht om je mening danwel weerwoord te geven, en zijn ze ook verplicht je hiervoor gelegenheid te bieden...
 
Je spant een rechtzaak aan tegen de staat, dus neem aan dat iemand dat moet betalen. Of valt dit allemaal onder het recht dat je hebt om er tegen in beroep te gaan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan