Dit is em dus..... (CBR 600 F 1996)

Friemel

Die hard MF'er
1 mei 2002
541
0
Hmmm. misschien is dit een dubbelpost. Weet niet waar de andere post naartoe is gegaan. Nogmaals de CBR

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/2769/8bea2054dfd6d6f772705e451a876fae (cbr600grblauw1.jpg)​
 
Zo kijkt het makkelijker:

misc.php


Maarum, leuk ding
 
PLaatje...??? Ik zie alleen de bijlage. Maargoed, ik mog de bike afgelopen vrijdag ophalen. Is voor mij een nieuwe bike. Ik heb altijd op de yamaha xj750 van mijn pa gereden. Dit rijdt in ieder geval een stuk beter....
 
Thanx, ik ben er ook errug blij mee. :] Het is een Duitse motor, dat verklaart de kleur. Heeft nog geen 14000km gelopen.
 
Als de weer meezit met pinksteren ga ik eens lekker touren. M'n pa heeft 2 jaar geleden zijn fiets verkocht, dus zat 2 jaar zonder motor ;(
Kon niet wennen aan de koekblikken dus heb ik maar een motor gekocht. Ik moest mijn leasebak inleveren bij mijn oude werkgever dus moest er een ander vervoersmiddel komen. Heb ik meteen gecombineerd met de hobby. Dus een hoop leuke dingen deze week : nieuwe motor, nieuwe baan en gisteren gehoord dat we zijn ingeloot voor een nieuw huis :) Mijn week kan niet meer stuk !!


Greetz from a happy biker :]
 
3 dubbel gefeliciteerd dan....veel succes met de tijd tot de oplevering...lijkt soms echt niet op te schieten ;(
 
In die kleuren had ik hem ook :)
alleen andere velgen

dit was de mijne(staat nu te koop):
CBR-L.jpg


Dus ik moet zeggen, zeer mooie kleuren :P

gefeliciteerd!

Edit: middenbok zat er bij mij niet op hoor!!!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan