Dit is ik!!

CherryB

MF veteraan
8 aug 2006
3.485
0
Harmelen
Hellow!

Nog een 'newie' op deze site!! :W
Onder zware druk van vriendlief :9 begin ik volgende week aan mijn eerste motorrijles!! Gelukkig wel al ruim 10 jaar auto-ervaring en inmiddels een behoorlijk aantal km's achterop de FJ gezeten, maar nu wordt het echt tijd dat ik zelf ga :]

Heb er superveel zin in en ik hoop dat ik hier een hoop newie-info kan vinden *D

Groetjes!!
 
Graci people!!

piccie!!!

Welkom :]

Piccie van onze multi-functie tent met FJ en karretje bedoel je neem ik aan??? :P
Bij deze... :)

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/400315/1178c2caab7b90031293dc002ce426ab (tent1.jpg)​
 
full



Welkom :W
 
Hellow!

Nog een 'newie' op deze site!! :W
Onder zware druk van vriendlief :9 begin ik volgende week aan mijn eerste motorrijles!! Gelukkig wel al ruim 10 jaar auto-ervaring en inmiddels een behoorlijk aantal km's achterop de FJ gezeten, maar nu wordt het echt tijd dat ik zelf ga :]

Heb er superveel zin in en ik hoop dat ik hier een hoop newie-info kan vinden *D

Groetjes!!

Gelukkig wel al ruim 10 jaar auto-ervaring en inmiddels een behoorlijk aantal km's achterop de FJ gezeten, maar nu wordt het echt tijd dat ik zelf ga

Autorij-ervaring? heb je geen zak aan met motorrijlessen ..... gelijk vergeten hoe je bochten neemt met auto ... want dat lijkt op de motor nergens op ... Succes...
Techsolo
 
Ik gok dat ze doelt op een klein beetje verkeers inzicht ;)

:Y Yeps!! Het kijken, kijken, kijken en dan nog meer kijken zit er al in!
Dat de bochten anders zijn heb ik in al die km's achterop de FJ wel gemerkt ja (wat overigens zeker niet wil zeggen dat ik ze op de eerste les meteen doorheb ;) )
Maar we zijn dus ook net terug van een 2-weekse tour door Luxemburg, Frankrijk en Duitsland en dat was erruggggggg gaaf!! Hangen, hangen, hangen was het motto *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan