Dit is mijn nieuwe motor!

Lady-M

MF veteraan
10 aug 2003
3.145
154
Julianadorp
Hallo allemaal, vandaag heb ik mijn fonkelnieuwe motor opgehaald en mijn 14 jaar oude VFR ingeruild. Ik moest wel even een traantje wegpinken toen ik mijn VFR liet staan, maar er was al een geinteresseerde, dus misschien rijdt mijn ouwe trouwe binnenkort weer in de omgeving Alkmaar :]
Ik kocht mijn nieuwe Kawasaki ER-6N ABS bij Lemstra motoren in Alkmaar en ik heb het als zeer prettig ervaren. De sfeer is er ongedwongen, het is een klein bedrijfje, dus ze kennen je snel, wat ik zelf wel fijn vind.
En dit is 'm dan! Ik heb er meteen een andere kentekenplaathouder op laten zetten en een Bagster zadel. Deze motorfiets rijdt echt geweldig! :]

full

full

full

full
 
Top!!! Ik ben zo blij voor je... Zelf zit ik NOG STEEDS te wachten... MPV zei dattie vandaag uiterlijk klaar zou zijn, donderdag gebeld: NIET DUS! Volgende week hopelijk... Heel veel plezier ondertussen! Ik kan niet wachten, ben zo jaloers haha! Mooie kleur, en je pak staat er top bij!
 
Gefeliciteerd! Maar wat is de motivatie om van vfr naar er te stappen ?

Kom steeds meer motorrijders tegen die niet kiezen voor steeds groter/zwaarder maar voor een beter sturende lichtere fiets.

Bij gebrek aan een Tiger675 ben ik mij aan het orienteren op een Versys.

Misschien leuke vraag/stelling voor een nieuw topic. Kleiner/betere stuur fiets versus steeds dikker
 
Gefeliciteerd! Veel veilige en vooral leuke kilometers gewenst *O* :Y

nu nog even een sticker hosselen, dan ben je te spotten ;) :P
 
Laatst bewerkt:
Kijk, overgeschakeld op een 2-cilinder....eindelijk er achtergekomen...... :}

Maar heel veel (rij)plezier met je nieuwe motor.
 
fijne fiets .. heb er na het lessen laatst weer op gereden op een nieuwe F ('09). 't rijd erg gemakkel. mij zelfs iets te maar kan me voorstellen dat je d'r heel veel plezier mee hebt en het klinkt ook nog .................. zo vet!
 
Terug
Bovenaan Onderaan