Dit is mijn nieuwe motor!

Gefeliciteerd! Maar wat is de motivatie om van vfr naar er te stappen ?

Kom steeds meer motorrijders tegen die niet kiezen voor steeds groter/zwaarder maar voor een beter sturende lichtere fiets.

Bij gebrek aan een Tiger675 ben ik mij aan het orienteren op een Versys.

Misschien leuke vraag/stelling voor een nieuw topic. Kleiner/betere stuur fiets versus steeds dikker


Ik had erg veel last van pijn in mijn schouder en nek. Mijn armen zijn erg kort in verhouding tot de rest van mijn lichaam, dus ik zat te ver naar voren op de VFR, waardoor ik teveel op mijn polsen rustte. Verder is de VFR vrij zwaar als je ermee moet manoevreren op parkeerplekken enzo. Ik kon wel precies met mijn voeten bij de grond, maar op de Kawa zit ik echt met mijn voeten plat op de grond, wat veel meer zelfvertrouwen geeft. De VFR had echt een stuk meer vermogen, wat ik echt super vond aan die fiets, maar nu rijd ik zonder pijn en heb echt het gevoel de fiets de baas te zijn. In de bochten voelt de Kawa ook heel vertrouwd aan; hij gaat er als een scheermes doorheen en ik draai hem op de kleinste weggetjes gewoon even om, waar ik met de VFR toch wel moeite mee had. Vergelijkbaar met de VFR heeft de Kawa lekker veel vermogen onderin en het is geen jankding. Met de VFR kon ik op de de grote wegen even bijkomen van het harde werken op de kleinere wegen en nu is het andersom. })
 
Top!!! Ik ben zo blij voor je... Zelf zit ik NOG STEEDS te wachten... MPV zei dattie vandaag uiterlijk klaar zou zijn, donderdag gebeld: NIET DUS! Volgende week hopelijk... Heel veel plezier ondertussen! Ik kan niet wachten, ben zo jaloers haha! Mooie kleur, en je pak staat er top bij!


Dankjewel hoor en ik hoop dat die van jou ook snel klaar zal zijn.
 
Nieuwe zwarte handschoenen overigens afgelopen dinsdag bij Louis.de besteld en vanmiddag binnen :} Gelukkig passen ze ook nog, wat altijd een gok is met maatje xs. Mooie laarzen in mijn maat (36) zijn ook moeilijk te vinden. Ik ben echt geen kabouter ofzo hoor, ben 1.71m maar heb kleine handjes en voetjes })
 

Waarom niet?

Iemand die bij het kentekenregister kan kan zo zien waar die motor staat en evt. een paar dieven optrommelen om hem weg te halen en dat is slechts één vorm van misbruik die mogelijk is.

In ieder geval, baat het niet dan schaadt het ook niet, ik zou ze toch even onherkenbaar maken.
 
Waarom niet?

Iemand die bij het kentekenregister kan kan zo zien waar die motor staat en evt. een paar dieven optrommelen om hem weg te halen en dat is slechts één vorm van misbruik die mogelijk is.

In ieder geval, baat het niet dan schaadt het ook niet, ik zou ze toch even onherkenbaar maken.

Ja maar als ik ermee op de weg rijd, ziet iedereen toch ook mijn kenteken? Hij staat gewoon in mijn garage, die zit op slot en de motor staat op het stuurslot én op een art4 goedgekeurd slot tussen 23-7 uur, zoals mijn verzekeraar dat vereist. Als ze hem dan nog komen jatten, krijg ik gewoon de eerste drie jaar weer een fonkelnieuwe })
 
Ja maar als ik ermee op de weg rijd, ziet iedereen toch ook mijn kenteken? Hij staat gewoon in mijn garage, die zit op slot en de motor staat op het stuurslot én op een art4 goedgekeurd slot tussen 23-7 uur, zoals mijn verzekeraar dat vereist. Als ze hem dan nog komen jatten, krijg ik gewoon de eerste drie jaar weer een fonkelnieuwe })


Als een slecht iemand dezelfde motor heeft, laat hij je kentekenplaat namaken. Met alle gevolgen van dien.

Verder mooie motor hoor
 
Terug
Bovenaan Onderaan