Dit is naadje! Rev-it! Dominator GTX handschoen vingernaad los, reparatie-adres?

Bullmoose

MF'er
10 okt 2005
60
18
Den Haag
Potverdorie! Naadje los van één van deze perfecte, niet bepaald goedkope, handschoenen. Weet iemand een reparatie adres, liefst omgeving Delft?
20220520_221844.jpg
20220520_221808.jpg
20220520_221817.jpg
 
Ik heb sinds kort de zelfde, hoop dat ik er meer geluk mee heb als jou die dingen zijn inderdaad niet goedkoop.
 
Ik heb sinds kort de zelfde, hoop dat ik er meer geluk mee heb als jou die dingen zijn inderdaad niet goedkoop.
Hey myth, eerlijk is eerlijk, ze zijn best een tijd woon-werk gebruikt, vaak aan- en uitgedaan dus. Wel waar voor hun geld, daarom zoek ik ook een reparatievakman ergens.
 
Het leer zal het probleem niet zijn, maar vooral de kunst om het gore tex membraam niet te beschadigen.
 
meeste reparateurs zullen dat stikken door de voering heen en dan is meteen je gore-tex waardeloos. maar met naald en draad moet je zelf een heel eind kunnen komen, zo moeilijk is het niet om een draad heen en weer te rijgen als de naaigaatjes er al zitten.
 
Het is niet in de buurt, maar de zilveren naald in veenendaal weet altijd voor schappelijke prijzen problemen op te lossen.
 
Hoe oud zijn ze? Als ze niey heel oud zijn terug naar de dealer?
Ze zien er wel uit alsof ze een zwaar leven hebben gehad, maar kan ook de foto zijn?
 
meeste reparateurs zullen dat stikken door de voering heen en dan is meteen je gore-tex waardeloos. maar met naald en draad moet je zelf een heel eind kunnen komen, zo moeilijk is het niet om een draad heen en weer te rijgen als de naaigaatjes er al zitten.
Dat plaatst het woord "reparateurs" meteen in een ander daglicht. Ik denk dat het leer op de naaigaatjes is afgescheurd en/of de naaier van de handschoen heeft net iets te dicht langs het randje van het leer gemanouvreerd bij het vastnaaien.
 
Zijn ze niet gewoon versleten? Ze zien er erg gaar uit op de foto.
Kijk nou eens goed! 😁, hoe durf je! 😉. Heb ik speciaal nog een fotootje van de bovenkant gepost om met mijn regelmatige invetwerk te showen. De handpalmzijde van deze handschoenen is/was nagenoeg wit. Dat is in het begin heel vrolijk groeten naar je mede-motorrijders, maar na verloop van tijd legt deze frisse kleur het toch af tegen je zwart rubberen Honda handvatten. Naast het ene losse naadje zijn ze zeg maar in nette/gebruikte staat.
 
Hoe oud zijn ze? Als ze niey heel oud zijn terug naar de dealer?
Ze zien er wel uit alsof ze een zwaar leven hebben gehad, maar kan ook de foto zijn?
Ongeveer twee jaar oud, ik had inderdaad nog niet overwogen de dealer of Rev-It te contacten. Een zwaar leven? Ik overweeg een close-up van mezelf te posten hier, vergeleken daarbij hebben mijn motorhandschoenen tot nu toe....laat ook maar 😄
 
Dan zou ik ze toch even laten zien bij je dealer. Het is hun topmodel. Als dat na 2 jaar uit elkaar valt is dat niet zo handig.

De foto's vertekenen een beetje begrijp ik uit je antwoord op ijzervreter. Extra reden om niet zomaar te accepteren dat ze uit elkaar vallen.
 
Dit lijkt mij ook meer op een fabricage fout. Zou in ieder geval teruggaan naar waar je ze hebt gekocht, en laten zien. Niet geschoten is altijd mis. Heb een soortgelijk iets gehad met electrische handschoenen van Klan-e. Daar ging een naadje bij de duim los, en heb nieuwe gekregen. Nu waren die nog geen maand oud en haast nog niet gebruikt, dus dat is geen vergelijk met jouw handschoenen. Maar ik zou toch langs gaan of zelf mailen met Rev'it (met foto's). Je zal geen nieuwe handschoenen krijgen maar misschien wel korting op nieuwe.
 
Kijk nou eens goed! 😁, hoe durf je! 😉. Heb ik speciaal nog een fotootje van de bovenkant gepost om met mijn regelmatige invetwerk te showen. De handpalmzijde van deze handschoenen is/was nagenoeg wit. Dat is in het begin heel vrolijk groeten naar je mede-motorrijders, maar na verloop van tijd legt deze frisse kleur het toch af tegen je zwart rubberen Honda handvatten. Naast het ene losse naadje zijn ze zeg maar in nette/gebruikte staat.
Ik rij beroepsmatig,ze zien er op de foto uit als erg veel gebruikt. Ik kan jaren toe. Dan is de kwaliteit niet best.
 
Ik sta niet raar te kijken als de winkel na 2 jaar je vertelt, nee dat vergoeden wij op geen enkele wijze meer.

2 jaar jongens. Natuurlijk gaan handschoenen langer mee dan 2 jaar, maar als er na 2 jaar een stiksel los gaat heb je gewoon pech.
De winkel kan best toegeven dat 2 jaar aan de snelle kant is, maar onmogelijk garant staan voor wat er allemaal in die 2 jaar gebruik mee is gebeurd. Als ze dit soort zaken gaan vergoeden stijgen de prijzen van alle winkelkleding binnenkort met de huidige inflatie mee.
 
Nieuwe bestellen , de oude terug in de doos doen en retour sturen en dan melden dat je dus de oude zooi kreeg opgestuurd.
De nieuwe natuurlijk houden 🤣🤣
 
Terug
Bovenaan Onderaan