Dit is nog eens een [s]burnout oud topic!

Santtu Pikkarainen

MF veteraan
29 okt 2001
4.476
2
Ermelo
Nieuw-104.jpg


Nieuw-106.jpg


:)
Kan dus ook met een Trude :) :}
 
nu op het asfalt een rolling burnout...

ik heb het ook gezien met een guzzi chopper op de performance bike video...nou jij nog :)
 
nu op het asfalt een rolling burnout...

ik heb het ook gezien met een guzzi chopper op de performance bike video...nou jij nog :)

Mijn achterbandje is nog te goed om op te roken! En dan moet ik nog maar eens zien of ik dat wel aandurf (yep, mietje...).
 
mijn golfje cabrio heeft ook een trekhaak, en je kan zeggen wat je wil maar handig is het :)

(mensen staan soms wel wat raar te kijken als je met je kap open langskomt met een aanhanger d'r achter :P )
 
Geinige foto,

Maar euh als mijn blok loopt en me motor het verder goed doet.
Wil ik em niet in een aanhanger hebben staan. :)
 
Lekker met je voorwiel ergens tegenaan leunen... zijn de remmen niet afdoende voor een burnout? })

De remmen van een Intruder zijn niet het beste onderdeel nee... Ik zou er niet vanop kijken dat je hem gewoon door de rem heenduwt...

Hij gaat met de motor op de aanhangwagen naar een rit en rijdt dan de rit met z'n vriendin achter op de Trude. Na afloop gaat de Trude weer op de aanganger. Zo rij je dus de leuke delen op de motor en de saaie snelwegen comfi in de cabrio.

Trekhaken zijn erg fijn als er iemand achter je parkeert die het niet zo goed kan :)
 
Op donderdag 06 juni 2002 10:24 schreef Santtu Pikkarainen het volgende:De remmen van een Intruder zijn niet het beste onderdeel nee... Ik zou er niet vanop kijken dat je hem gewoon door de rem heenduwt...

Idd ik denk dat je hem zo door de voorrem heen drukt, de achterem is trouwens wel ok maar voor houd niet over.
 
Op donderdag 06 juni 2002 09:59 schreef Fastnappie het volgende:
nu op het asfalt een rolling burnout...

ik heb het ook gezien met een guzzi chopper op de performance bike video...nou jij nog :)

Heb ik IRL ook gezien met zo'n Guzzi.. Kerel zat zo te kloten dat ws zijn koppelingsplaten kromgetrokken zijn, hij ging al racend over het grasveldje en het eindigde met een kleine highsider. |( |(
 
Echt wel cool man, zo'n mobiele burnout-cage.

Had je een paar weken geleden op een duitse zender moeten kijken (weet niet meer welke).

Daar hadden ze een speciale dichte(!) aanhanger voor dit soort werk. Via een plankje de motor er in, zuurstofmasker op, en gassen tot de aanhanger niet meer te zien was :P |( .

Die waren echt gek.
 
Geinige foto,

Maar euh als mijn blok loopt en me motor het verder goed doet.
Wil ik em niet in een aanhanger hebben staan. :)
net wat je zeg maar deze zal naar alle Waarschijn
likheid naar de daeler motten *D anders zet je hem niet alvast op een aanhanger :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan