dit is ongelooflijk...

tuurlijk is een hayabusa sneller...kom nou zeg... :)
 
Echt een mega vet filmpje zeg, tering...

en ja, ik geloof WEL dat het echt is.

Hayabusa+Turbo=SNNNEEELLLL!!
 
WHHOOOOAAHHHH *D man dat gaat HART met een grote T :+

met zon acceleratie kun je je stuur toch niet meer vasthouden..WOOOHOOO *D
 
Ik weet haast zeker dat het echt is *D

En weet je waarom? Omdat ik vorig jaar aan het sporten was met een Hayanogwat van iemand waar ik vaker mee "toer", ik reedt 295km/h op de teller en de Haya naast mij in zijn 5 schakeld over naar 6 en rijd ongelovelijk snel bij mij weg :9~ . :}
Later verklaarde hij mij dat hij regelmatig de top aantikte met 340km.h op de teller.

Was geen turbo maar was wel het e.e.a. aan gedaan.

Helaas is dat ding bij hem voor de deur gestolen ;(
 
Volgens mij }) istie zo fake als wat.
Heb hem al eerder gezien en het viel mij op dat als hij op top zit de wegstrepen en de zijwegen zo sloom voorbij komen.
Op www.sportbikes.net Forum is er ook al 1 of 2 topics oover en het merendeel daar zegt ook dat ie fake is om boven genoemde.

Jarno
 
Ook ik heb mijn twijfels. Vanaf het moment dat het voorwiel neerkomt gaat de acceleratie, echt ongeloofwaardig snel. Voorwiel komt neer bij 140 mijl (185 km/u) en accelereerd daarna binnen 4 seconden naar 185 mijl (296 km/u) Dit kan ik bijna niet geloven.
 
Heb het filmpje gezien bij bikemovies.
Het gaat inderdaad hard.
Hij loopt wel mooi geleidelijk naar 220 mph.

Rijdt je 350 km/u en dan steekt er een hert over.
Dan vlieg je echt :)
 
Dit zijn dezelfde gasten als in die filmpjes van
GuZ, http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=4730

GI-GAN-TISCH gewoon! :}


er zal wat tellerafwijking inzitten, maar als
je ziet welke snelheden hij haalt in elke
versnelling zijn dat toch best wel realistische
getallen, misschien net een kleiner tandwiel
achter of zo, maar het kan best volgens mij
 
Hij gaat echt vlot maar geen 300+

Ik heb vorige week in duitsland een BB op top gehad(dus 250+ echt voorzichtige schatting)
en dan gaat de weg toch echt wel sneller voorbij dan in het filmpje.
De strepen op de weg worden dan ahw een lange wazige streep en das hier niet zo
 
beetje onwaarschijnlijk ziet het er wel uit....

zo zien de strepen er ook uit als je 120 km/u rijdt.....en ik kan het weten.

Bartje
 
als je goed naar de strepen kijkt...gaan die steeds sneller voorbij..
 
als je goed naar de strepen kijkt...gaan die steeds sneller voorbij..


Hij zal heust wel versnellen, maar als je toch goed naar de wegmankering kijkt of de tussenwegen kan dit dus echt nie 220 mph zijn heh :j
 
K heb dus geen ervaring, maar als ik naar die strepen kijk krijg ik toch echt de indruk dat die veel sneller voorbij zouden komen als hij echt zo hard zou gaan als op de teller hoor...
 
Ik vind het strepen op de weg inderdaad ook langzaam gaan. Ook zie je op een geven moment auto's links passeren op het ventweggetje. Die gaat ook niet echt hard.

Echter de strepen op die weg schieten steeds sneller voorbij naarmate ie harder gaat rijden.
Kan het misschien dat die camara ingezoemd is.
Als je bijvoorbeeld bij blik op de weg kijkt lijkt het ook niet allemaal echt snel te gaan. Ook zie je horizon van positie veranderen bij het gas loslaten.

Daarom denk ik dat ie wel echt is.
 
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de camera het allemaal wat raar registreerd bij die snelheid he!

Zou goed kunnen bij die strepen namelijk, die komzen ZO snel voorbij dat de camera het niet bij kan houden...

Net als in de F1, waar de text op de banden soms anders gaat lopen, of zelfs achteruit (voor het gezicht dan)

Denk dus wel dat het kan...
 
Terug
Bovenaan Onderaan