Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Op donderdag 17 januari 2002 22:49 schreef R1 beest het volgende:
... ,enne wie gaat er dan op de 2de v5 rijden..![]()
tja, als het zo moet....pic ff weer uit m\'npost gehaald
Max 2002 MotoGP champion![]()
Maare van mij mag die ook naar Aprllia gaan,enne wie gaat er dan op de 2de v5 rijden..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was dat maar waar jurgen.
Maar denk toch wel dat het goed met rossi en honda.
Hij zal daar blijven en met de nieuwe 4 zijn
titel wel pakken en dan denk ik dat ie
vertrekt naar de super bike of zo.![]()
Van waar die vinger?
Omdat ik Rossi liever op een motor zie.. Alleen misschien een beetje te heftig uitgedruktVan waar die vinger?
Klopt, heb ik ook ge-quote in mijn bericht. Ik wou alleen jouw vermoedens (...Hij zal daar blijven... denk ik.... klinkt niet als een feit) bevestigen met zijn eigen woorden.Dat van die 4 -takt zei ik net ook al,
Ik ook niet, vandaar dat ik \"eerst zien dan geloven\" erbij heb gezet.en ik zie rossi nou niet direkt de rally
in gaan.
Waarschijnlijk wel ja, hij heeft denk ik zoiets: als ik dan toch alles al heb gewonnen dan kan ik net zo goed overstappen naar iets dat ik (ook) leuk vind. Om het geld hoeft hij het denk ik niet meer te doen.Leuk,misschien dat die daar mee bedoeld zoiets
als,ach een keer voor de fun.
Wij weten niet wat het echte probleem is,maarre zou knap lullig zijn voor Honda als hij er echt niet mee door gaat.
Wat wel zeker is dat rossi liever met de 2tact door zou willen gaan en niet met de fourstroke.
De lol is er af voor hem lijkt wel,maar honda hoeft niet te treuren en staat een zeer groot talent aan de start in de gp1 klasse .....Katoh op een Honda nog wel.
Rossi een verwend kind![]()
Wat wel zeker is dat rossi liever met de 2tact door zou willen gaan en niet met de fourstroke.
De lol is er af voor hem lijkt wel,maar honda hoeft niet te treuren en staat een zeer groot talent aan de start in de gp1 klasse