Dit kan niet waar zijn

Rossi stopt echt niet met motorracen, zeker niet als die met ruzie weggaat bij Honda, want dan wil die lekker er ook voor zorgen dat Honda geen WK wint in de GP1.
En een gedreven Rossi met wraak wint , al moet die in 1 team met Max. (nou, laatste is mischien niet helemaal waar)


Maar Rossi weg bij Honda zou wel heel goed zijn voor de sport.

Maar Rossi rijd dadelijk gewoon met Honda en nr.46

:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

En Rossi is zeker niet verwent, weet alleen dat die eisen kan stellen.

En ik wil ABSOLUUT niet dat Max heel misschien iets gaat winnen. Romeinse homofiele lilliputter.
 
Het maakt mij niet zo heel veel uit wie er wereldkampioen wordt, als het maar spannend is. En niet :j Capirossi :j
 
Het maakt mij niet zo heel veel uit wie er wereldkampioen wordt, als het maar spannend is. En niet :j Capirossi :j

Precies, als het maar niet Max wordt, Capirossi mag van mij.

Eigenlijk nog iets anders, Rossi wil met 46 blijven rijden, maar waar reed die mee toen de wereldkampioen werd in de 125 en 250 cc???????
 
Toen die wereldkampioen 125 was stapte die over naar de 250, en toen die wereldkampioen 250 was stapte die over naar de 500 :)
 
Precies, als het maar niet Max wordt, Capirossi mag van mij.

Eigenlijk nog iets anders, Rossi wil met 46 blijven rijden, maar waar reed die mee toen de wereldkampioen werd in de 125 en 250 cc???????
46 keer raden... :+
 
Rossi mist ook de test in Sepang in verband met het nog steeds lopende conflict. Gaat goed met zijn voorbereiding.
 
Hier hoef ik helemaal niks meer aan toe te voegen *D
Ik snap niet wat jullie tegen max hebben,hij is de enige die rossi wat partij kon geven afgelopen jaar.
Deze max is zonder twijfel een zeer goede rijder,bij zijn debuut in de 500...toen....ach dat weten jullie nog wel...rossi lukte dit niet *D
 
Och... niks tegen Max hoor... ik zie alleen liever Rossi winnen *D
 
Ik snap niet wat jullie tegen max hebben,hij is de enige die rossi wat partij kon geven afgelopen jaar.
Deze max is zonder twijfel een zeer goede rijder,bij zijn debuut in de 500...toen....ach dat weten jullie nog wel...rossi lukte dit niet *D
Rossi:
1 jaar oefenen, 2e jaar kampioen, in 125, 250 en 500cc!.....max lukte dit niet *D
 
Ik snap niet wat jullie tegen max hebben,hij is de enige die rossi wat partij kon geven afgelopen jaar.
Deze max is zonder twijfel een zeer goede rijder,bij zijn debuut in de 500...toen....ach dat weten jullie nog wel...rossi lukte dit niet *D

En die wheelie van :} Max :} heeft Rossi ook nog niet geëvenaard
 
Ik las net in de moto73 dat Rossi geen contract wilde tekenen omdat hij als fel anti-roker niet met Mild Seven op de kuip van zijn Honda wilde rijden.
(Mild Seven schijnt de nieuwe hoofdsponsor van Honda te wezen)
 
Ik las net in de moto73 dat Rossi geen contract wilde tekenen omdat hij als fel anti-roker niet met Mild Seven op de kuip van zijn Honda wilde rijden.
(Mild Seven schijnt de nieuwe hoofdsponsor van Honda te wezen)

Ik vrees dat Meneer Rossi dan toch echt een probleem heeft, zonder sponsor begin je niets...
 
H\'m ik zag zojuist een foto\'tje van Rossi in het wegraceboek waar hij op de motor zat voor de Suzuka 8 uurs race.
En daar werd hij gesponsoord door Cabin! (sigaretten merk)
Dus ik denk dat Rossi zijn principes voor de nodige dollars wel opzij zet!
 
Zou ie erg veel problemen hebben met \'t vinden van een nieuwe sponsor :? Dacht het niet. Is die sponsoring door tabak niet zeer binnenkort helemaal verboden?
 
Valentino Rossi ended his contract row with Honda on Friday and signed a two-year deal to ride the four-stroke RCV.

The 22-year-old Italian will fly to Japan tomorrow to officially sign and attend a presentation of Honda\'s 2002 racing plans on Monday.

The reigning world 500 champion has been at loggerheads with Honda since the middle of last month, when he refused to sign a deal because he wasn\'t happy with some minor points of the offer.

Now the dust has finally settled on the saga, Rossi can get back to testing the RCV in readiness for the new season.

He missed the last session in Malaysia because being out of contract, he wasn\'t covered by any insurance.

Hij heeft zo goed als zeker getekend dus...
 
Ik vind het niet zo erg. Zolang het maar een spannende strijd wordt tussen Rossi en Jurgen ofzo...(wishful thinking :) )

En iemand had het over Doohan...dat vond ik juist mooi! Mooie stijl, en zoveel winnen...genot om naar te kijken! Jammer dat hij met die rotklap moest eindigen :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan