Dit kan niet waar zijn

Als het echt zo is denk hij............ :]
,rossi op Aprillia
misc.php


Bijlage: foto.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat Rossi wel bij Honda blijft, als Honda Rossi laat gaan kunnen ze hun kansen om in 2002 wereldkampioen te worden wel vergeten.
Ik hoop echter dat het wel waar is en Rossi naar Aprilia verhuist })
Dit zou een goede zaak zijn voor de spanning in het WK. :)
 
Toch vreemd verhaal,zo laat nog een contract tekenen.
Lijkt toch wel een beetje op de F1,daar zijn dit soort taferelen vrij normaal....zie het gedoe met Jos verstappen :(

Maare van mij mag die ook naar Aprllia gaan,enne wie gaat er dan op de 2de v5 rijden.. :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :?
 
Ik stem ook voor Jurgen op de 2de 4takt Honda!

Ik vind dit trouwens wel erg komisch. Het verbaast me alleen dat een team zo graag met nr1 wil rijden, terwijl de coureur het leuker vind om met zijn eigen nummer te rijden. Is er dan geen mogelijkheid om ze er allebei op te zetten? Ik las vandaag in de Moto73 ook het interview met Poggiali. Omdat hij in de 125 blijft mag hij met nr1 rijden, maar hij zei dat ze er nog niet uit waren met welk nr hij zou rijden. Oftewel hij wil zijn eigen nr54 en zij willen nr1.

Maar goed, er moet wel meer achter zitten, je laat zo\'n rijder niet schieten vanwege een nr. En ik denk dat Rossi hoopt dat hij ook op een Aprilia hard kan gaan. Dan zullen we zien of het veel aan de motor ligt of vooral aan hem.

Ik stem voor een break-up tussen Rossi en Honda :} :]
 
Was dat maar waar jurgen.
Maar denk toch wel dat het goed met rossi en honda.
Hij zal daar blijven en met de nieuwe 4 zijn
titel wel pakken en dan denk ik dat ie
vertrekt naar de super bike of zo. })
 
Was dat maar waar jurgen.
Maar denk toch wel dat het goed met rossi en honda.
Hij zal daar blijven en met de nieuwe 4 zijn
titel wel pakken en dan denk ik dat ie
vertrekt naar de super bike of zo. })

In de Performance Bikes van (ik geloof) december stond een interview met Rossi. Hij hoefde niet zo nodig 5x kampioen te worden. Hij had nu alle drie de titels binnen en eigenlijk vond hij het wel leuk geweest zo. Hij wou nog wel een keer voor het kampioenschap gaan omdat met de 4-takten een heel andere situatie was ontstaan, als hij dat ook binnen had ging hij misschien wel ralley rijden (ja auto)... Deed zijn vader nu ook en hij vond het ook wel leuk. :j
Maar ach... eerst zien dan geloven...
 
Van waar die vinger?
Dat van die 4 -takt zei ik net ook al |( ,
en ik zie rossi nou niet direkt de rally
in gaan.
Leuk,misschien dat die daar mee bedoeld zoiets
als,ach een keer voor de fun.
 
Van waar die vinger?
Omdat ik Rossi liever op een motor zie.. Alleen misschien een beetje te heftig uitgedrukt :)
Dat van die 4 -takt zei ik net ook al |( ,
Klopt, heb ik ook ge-quote in mijn bericht. Ik wou alleen jouw vermoedens (...Hij zal daar blijven... denk ik.... klinkt niet als een feit) bevestigen met zijn eigen woorden.
en ik zie rossi nou niet direkt de rally
in gaan.
Ik ook niet, vandaar dat ik \"eerst zien dan geloven\" erbij heb gezet.
Leuk,misschien dat die daar mee bedoeld zoiets
als,ach een keer voor de fun.
Waarschijnlijk wel ja, hij heeft denk ik zoiets: als ik dan toch alles al heb gewonnen dan kan ik net zo goed overstappen naar iets dat ik (ook) leuk vind. Om het geld hoeft hij het denk ik niet meer te doen.

I rest my case ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit stond op racesport.nl

In de Italiaanse pers is melding gemaakt van een conflict tussen Honda en Rossi.

Deze week zou het definitieve contract tussen Valentino Rossi en Honda getekend worden voor het nieuwe seizoen. In grote lijnen - ondermeer over het salaris - was men er al wel uit. Slechts over de kleine details in het contract moest nog een overeenstemming bereikt worden.
Dat is dus niet gelukt. Rossi en zijn adviseurs verlieten de kamer zonder het contract getekend te hebben, omdat men het met de mensen van Honda niet eens kon worden.
Rossi heeft te kennen geven niet blij te zijn met de situatie maar Honda meent dat men er binnenkort wel uit zal komen.
Zonder contract op zak kan Rossi niet deelnemen aan de geplande testsessie op Sepang. De Italiaan is zonder contract namelijk niet verzekerd tijdens de testritten, waardoor beide partijen niet willen dat Rossi gaat rijden.

Nog ff over dat raley rijden, op eurosport was pas een soortemet race of champions met ralley auto\'s.
Waarbij twee rijders tegen elkaar uitkwamen op een zelfde baan met een zelfde model auto.
Rossi deed ook mee, en reed tegen vaste WRC-rijder Armin Schwartz, en kwam maar 1 sec op hem te kort!, op een bestwel lange baan.
Dat viel me mee van Rossi.
 
Wij weten niet wat het echte probleem is,maarre zou knap lullig zijn voor Honda als hij er echt niet mee door gaat.
Wat wel zeker is dat rossi liever met de 2tact door zou willen gaan en niet met de fourstroke.
De lol is er af voor hem lijkt wel,maar honda hoeft niet te treuren en staat een zeer groot talent aan de start in de gp1 klasse .....Katoh op een Honda nog wel.

Rossi een verwend kind :?
 
Ik hoorde een tijdje geleden dat er ook een optie zou zijn voor Rossi om te gaan testrijden voor Jordan. (Bron: Eurosport of RTL5)
 
Wij weten niet wat het echte probleem is,maarre zou knap lullig zijn voor Honda als hij er echt niet mee door gaat.
Wat wel zeker is dat rossi liever met de 2tact door zou willen gaan en niet met de fourstroke.
De lol is er af voor hem lijkt wel,maar honda hoeft niet te treuren en staat een zeer groot talent aan de start in de gp1 klasse .....Katoh op een Honda nog wel.

Rossi een verwend kind :?


zou me niet verbazen als ie verwend is. zeg nou zelf...zo jong en al zo veel succes :P
 
Wat wel zeker is dat rossi liever met de 2tact door zou willen gaan en niet met de fourstroke.
De lol is er af voor hem lijkt wel,maar honda hoeft niet te treuren en staat een zeer groot talent aan de start in de gp1 klasse

Als rossi daar zoveel lol heeft gaat ie toch met z\'n eigen honda 2-takt door? Mag vast wel van Honda ;) (en de 4-takt aan jurgen geven)

Zou wel heel jammer zijn als rossi zou stoppen.
Zou het niet meer leuk zijn. Vond begin vorig seizoen wel leuk dat ie z\'n vingen opstak naar biaggi in de bocht (met niet geringe snelheid) nadat biaggi hem op een offroad ritje had getrakteerd.
Rossi moet blijven! En als het echt niet anders kan zorgen dat Jurgen zijn 4-takt krijgt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan