Dit komt dus echt beroerd uit

Wildfire

Die hard MF'er
13 mrt 2002
307
0
Elst (gld)
Stap ik vanavond uit m'n nest. (ik heb nachtdienst gehad.) Kijk uit het raam. G*&^ver het is weer een prachtig dag geweest |(

Ik balen..

Met een Kl*&e humeur loop ik dus naar beneden :( . Trek m'n motorbroek aan (ik was van plan om toch nog gauw wat kilometers op de klok te zetten). Buk om m'n laarzen aan te trekken. K$% .... ga ik daar effe een partijtje asociaal door m'n rug |( (oude kwaal, lang geen last meer van gehad).

Maar nu zijn dus de rapen gaar. Het wordt weer mooi weer en ik lig plat op bed (ik heb gelukkig wel een cordless desktop). :( :( :(
 
Ik lach te denken... mischien wordt het toch een tijd om een nier gordel aan te schaffen. Heeft iemand daar ervaring mee??

Zoja, welke moet ik hebben.
 
Ik heb zelf een hernia gehad, en heb sindsdien een niergordel.
Het geeft net dat beetje extra steun, wat vooral na een tijdje rijden lekker is.
Heb zelf een niergordel met rugprotectie, dus van die harde schilden in je rug, voor extra steun.
Verder is het een vrij brede band die je erg strak kunt zetten.
Het is er een van Dainese, iets van 80 gulden toentertijd.
Let wel, het is niet een gehele rugprotector, maar alleen onderrug.

Succes
 
Dit geintje heb ik overgehouden aan een oude blessure . Ik heb toen een verschoven tussenwervelschijf gehad. Dus niet zo erg als een hernia, maar toch is het pijnlijk genoeg om iedere behoefte tot motorrijden weg te nemen.

80 piek zei je. Valt me nog mee.
 
Auw... klote man :(
Rugklachten zuigen echt hard (heb zelf 2 keer een ischias gehad (zwakke rug; zit in de familie)) :(

Sterkte :)
 
Laatst bewerkt:
Zal ikhet nog erger maken..

M'n vriendin is dus een weekend weg met haar werk.

Dit is dus een van de weinige weekenden dat ik alleen kon gaan rijden zonder dat ze mee wil of dat ik me achteraf een schuld complex aan hoef te laten praten.

Maarja ik we wonen nog steeds niet samen dus..... })

Bier werkt trouwens ook als pijnstiller (misschien wordt het wel vergoed door het ziekenfonds) :9
 
Zal ikhet nog erger maken..

M'n vriendin is dus een weekend weg met haar werk.

Bier werkt trouwens ook als pijnstiller (misschien wordt het wel vergoed door het ziekenfonds) :9

Die "pech" ken je hebben. Maar: Nu kan ze je ook niet je biertjes brengen })

Sterkte iig en snel weer op de pootjes en rijden...
 
Op zondag 17 maart 2002 01:34 schreef Wildfire het volgende:
Zal ikhet nog erger maken..

M'n vriendin is dus een weekend weg met haar werk.
Dit is dus een van de weinige weekenden dat ik alleen kon gaan rijden zonder dat ze mee wil of dat ik me achteraf een schuld complex aan hoef te laten praten.
Maarja ik we wonen nog steeds niet samen dus..... })
Wat is er mis mee als ze mee wil :? :?
 
Ik lach te denken... mischien wordt het toch een tijd om een nier gordel aan te schaffen. Heeft iemand daar ervaring mee??

Zoja, welke moet ik hebben.

Ik heb een Dianese Rugprotector waar zo'n beetje en gordel aan vastzit.

Is sowieso lekker warm voor je rug, anders had ik ook nog weleens problemen met de onderrug.
 
Die "pech" ken je hebben. Maar: Nu kan ze je ook niet je biertjes brengen })

Sterkte iig en snel weer op de pootjes en rijden...

Volgens mij zit jij ook in de categorie "geboren sadistjes", wat kan je het weer lekker inwrijven ;)
 
Gezien het weer komt het toch nog goed uit.

Anders was je nu ook doorweekt waarschijnlijk.

Toch nog een beetje mzzzl..
 
Ik heb 5 jaar geleden een dubbelle hernia gehad. Het heeft weer wat jaartjes geduurt voordat ik weer een beetje op de been was. Ik heb er nog steeds problemen mee, maar het begint beheersbaar te worden. Ik draag altijd een corset/rugbrace van bioskin. Kost geloof ik iets van 125 gld. (kijk op disporta.nl) Werkt erg goed omdat deze goed strak te zetten is als mijn rug wat slechter aanvoelt.
 
Wel eens van verantwoording gehoord?

Precies dat bedoel ik. Ik heb zoiezo nog niet genoeg vertrouwen in mezelf en de motor om mensen mee achterop te nemen. Niet dat ik er dan niet mee kan rijden. Ik heb gewoon nog niet genoeg ervaring met dat ding om een ander te kunnen garanderen dat het ook veilig is om bij me achterop te stappen. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan