Dit moet een record zijn..

penguin

MF veteraan
12 apr 2004
1.978
0
Afgelopen 5 Augustus m'n fiets gekocht en rond een uur of 17:45 weggereden bij de dealer.

Vandaag acceptgirootje binnen van m'n grote vrienden: of ik hun rondje bier van 30 euro wilden sponsoren i.v.m. een overtreding van 79 (max 70). Tijd: 18:06 O-)
 
Haha... Damn you sexy woman! *shakes fist at Lady J*
 
Ik hoorde gister van iemand dat er een man was die zijn R6 net had opgehaald en dat die binnen 45 min zijn rijbewijs kon in leveren.
Schijnt dat hij 180 reed waar je 80 mag! :)

Stond ergens in de krant volgens een gozer.
Meer weet ik ook niet!
 
Ik kan me uit m'n jonge jaren :P in de garage nog wel een voorval herinneren. Iemand die met zijn splinternieuwe blik wel 300 mtr. reed en daar op de eerste kruising zijn aankoop zag veranderen in schroot. Ofwel Total loss... :o

Nou was dat een koekblik, maar het gaat om de gedachte... ;)



@TS: Eigenschuld! Als je iets nieuws koopt moet je tracteren en dat was je dat vergeten... ;)
 
Ik had mijn eerste bekeuring, nog voordat de (eerste) motor mijn eigendom was: Geflitst tijdens de proefrit.
 
Tijdens mijn stage collega die ging testrijden in een Seat Ibiza 130pk tdi. Hij reed bij de dealer de weg op en werd na 100m al geflitst. Ook wel een record lijkt mij.
 
ik word gewoon met naam en toenaam genoemd hier

[me] lady j voelt ff heel trots worden[/me]
8-)

Heb je het Guiness Book of records al gebeld? Wellicht maak je kans op vermelding... 2 bonnen binnen een kwartier tijd met een kersvers rijbewijs...

krijg je natuurlijk wel direct vijf minuten zendtijd bij 'wegmisbruikers'... B| kan je direct die dwerg een mep verkopen namens M-F O-)
 
mijn eerste motor was een splinternieuwe bandit 600 (1995)

ik haal hem op bij roelof thijs in assen, rijd de straat uit, ga de bocht om en *FLITS* :(

ik weet haast zeker dat ik nog geen 2 minuten onderweg was :?
 
Hey Penguin,

Ik vind het een kanppe prestatie! Had 't zelf ook. 10 april mijn motor opgehaald om een uur of 4 's middags en een tijdje later ook een mooi acceptgirootje van 30 eurootjes. Om 6 uur dus geflitst!
En gister lag er weer eentje in de bus, toch even 90 eurootjes aftikken. 150 op de A1 bij Amersfoort (hoogland), die had ik trouwens wel verdomde snel bedenk ik me nu net. Dat was van 16 augustus.....
 
Hey Penguin,

Ik vind het een knappe prestatie! Had 't zelf ook. 10 april mijn motor opgehaald om een uur of 4 's middags en een tijdje later ook een mooi acceptgirootje van 30 eurootjes. Om 6 uur dus geflitst!
En gister lag er weer eentje in de bus, toch even 90 eurootjes aftikken. 150 op de A1 bij Amersfoort (hoogland), die had ik trouwens wel verdomde snel bedenk ik me nu net. Dat was van 16 augustus.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan