Dit moet je zien, de meest gekke motorfietsen op deze wereld

Status
Niet open voor verdere reacties.

frovekamp

MF'er
27 dec 2008
30
0
Coin Spanje
Hi ik ben Francisco

Ik heb een nieuwe website gemaakt met de bedoeling een verzameling van de meest ¨weirde¨ gekke motorfietsen in deze wereld.

Hij is groeiende en ik voeg iedere dag foto´s toe.
Ook worden alle fotos voorzien van text en uitleg (kost tijd)

Bezoekers kunnen als ze registreren ook zelf eigen of gevonden foto´s uploaden (liefst met omschrijving en ze moeten echt gek/abnormaal zijn)

Ik vond geen andere soortgelijke site op het internet en hoop dus, mede met jullie hulp hier de grootste verzameling van gekke motorfietsen van te maken.

Als je hem de moeite waard vind geef de link dan door aan iedereen die je kent.

hier komt hij
:} aangepast :}

full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
leuk iniatief.

ik heb het even snel doorgekeken en heb wel wat suggesties/opmerkingen:

- een pluspunt voor (eventuele) vermelde achtergrond informatie.
- als je foto's of een serie ergens vandaan hebt, zou ik de bron vermelden.
- eigen foto's zou ik merken. Dat wil zeggen je url ergens onder op de foto plakken. Zo kunnen anderen niet met jouw foto's aan de haal gaan.
- opmaak van de site. Kan de google banner niet ergens anders? Ik zou een mooie titel banner maken en die plaatsen.


succes.
 
Hoi sleeër

bedankt voor je input
de site is nog in opbouw,
waar de foto`s vandaan komen is inderdaad een goed idee.
er moet nog een disclaimer komen met wat dingen zoals als je je motor tegen komt en je wil dat niet kan je dat melden,of als je info over een foto wilt geven etc
de banner is nog niet af maar komt helemaal bovenaan (moet een mooi kleuren plaatje worden.
ik zal het melden wanneer die klaar is.
dat andere met foto´s aan de haal gaan vind ik niet erg eigenlijk, maar als het doen is het goed als de URL erop staat
maar met photoshop kan je die er meestal zo weer afhalen

bedankt voor je reactie
 
Laatst bewerkt:
maar met photoshop kan je die er meestal zo weer afhalen

bedankt voor je reactie

De meeste mensen zijn te lui om een vervelend logotje met photoshop eraf te halen hoor.

Geen dank. Ik kijk over een tijdje nog een keer. Zoals gezegd, vind ik het een leuk iniatief.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan