Dit moeten ze met vangrail doen,,,,,,,, leve de NS

koga

Die hard MF'er
16 sep 2001
676
0
Breda
dat vangrail niet populair is bij motorrijders is geen onbekend feit, dat nu eens de NS het goede voorbeeld geeft is ook helemaal niet verkeerd !!!

Vangrails langs de spoorbaan!!!

Weghalen die rotzooi en gewoon langs het spoor zetten !!, dan kunnen daar waar (echt) nodig , \"motorvriendelijke\"exemplaren geplaatst worden


foto genomen te Rijen , spoorweg overgang \"vijf eiken\".

misc.php


edit Rev: img in post

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/925/94005d95cfeb006a4c78ba49977c92b4 (Spoor.jpg)​
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zal ook niet veel helpen als een trein ontspoort :?

Ik hang liever in de sloot dan in de vangrail, heb toch een zwemdiploma \')
 
Laatst bewerkt:
Snap het nu niet helemaal. Lijkt me niet dat dat stukje vangrial een trein van duizenden kilo\'s tegen gaat houden?!
 
klopt helpt niet veel, maar wij zijn er wel vanaf !!


en wat is er op tegen de Ns blij te maken met kilometers vangrail , die voor motorrijders levensgevaarlijk is ?????
 
MIsschien is het wel zodat er geen auto\'s op het spoor belanden envast komen te zitten?

Of klinkt dat heel gek? :?
 
Ik denk dat auto\'s liever via de overweg gaan, dan door de bosjes heen rijden. Zou ik persoonlijk wel zo doen...
 
IK bedoel ook asl auto\'s bv in de slip raken of verongelukken dat ze dan niet de rails op glijden en vast zitten.
 
wat denk je... zou het heeeeel toevallig zijn dat die vangrail voor een rijtje electriciteitkastjes staat?

nou?
wat denk je.... komkom, jeweethetwel...
opspattende stenen e.d.?
 
dat vangrail niet populair is bij motorrijders is geen onbekend feit, dat nu eens de NS het goede voorbeeld geeft is ook helemaal niet verkeerd !!!

Vangrails langs de spoorbaan!!!

Weghalen die rotzooi en gewoon langs het spoor zetten !!, dan kunnen daar waar (echt) nodig , \"motorvriendelijke\"exemplaren geplaatst worden


foto genomen te Rijen , spoorweg overgang \"vijf eiken\".

[http://www.motor-forum.nl/forum/misc.php?file=925 (afbeelding)]

edit Rev: img in post

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/925/94005d95cfeb006a4c78ba49977c92b4 (Spoor.jpg)​

De vangrail hebben ze daar neergezet om de baanwerkers te beschermen en dus niet binnen pvr te komen.
 
pvr :? wat is dat

Het lijkt erop dat er 5 jaar na de vraag een antwoord gegeven wordt.

Ik vraag mij wel eens af hoe je erop komt oude topics op te graven
 
Verveling waarschijnlijk. Ik heb nl. hetzelfde probleem, maar ik los dat op door oneindig op F5 te drukken in de actieve topics...
 
pvr :? wat is dat

Het lijkt erop dat er 5 jaar na de vraag een antwoord gegeven wordt.

Ik vraag mij wel eens af hoe je erop komt oude topics op te graven

nou okee, na 5 jaar in spanning te hebben gezeten komt het antwoord:

Profiel Van Vrije Ruimte.

Oftewel de ruimte die vrijgelaten moet worend gemeten vanuit het hart van het spoor, het enige nut hiervan is dat de mensen van het het seinwezen/energievoorziening veilig kunnen wewrken zonder spontaan het spoor in te lopen.
 
Wie weet wat er nog meer aan vreemde topics in de donkere spelonken van het MF zitten . Ik zal effe een lang touw , mijnwerkershelm en zuurstoffles opzoeken en es effe kijken .
 
Terug
Bovenaan Onderaan