dit plaatje moet moet ik laten zien aan jullie

Ik snap niet waarom iedeen dit ding helemaal afzeikt.
Het is toch een mooie motor ? trouwens nieuw voor mij dat ie zo krachtig was.
Ik vind hem nu zelfs mooier !
 
ik zag er laatst 1tje met een zwart frame,een chroom windscherm en koffers erop.
helemaal in de stijl van de motor.origineel vind ik hem mooi,met die koffers enzo ging het wel.
type leuk om te zien niet om te hebben motor voor mij
 
Stukje uit het MCN items over "Babes rate sexiest bikes":

The same rider was dressed in a range of kit and paraded before them. The bikes included a Ducati Monster S4R, Kawasaki ZX-10R, Harley V-Rod, KTM 950 Adventure and BMW K1200LT.
The bike that scored lowest was the… V-Rod.
 
Ik snap niet waarom iedeen dit ding helemaal afzeikt.
Het is toch een mooie motor ? trouwens nieuw voor mij dat ie zo krachtig was.
Ik vind hem nu zelfs mooier !
Sorrie, is nie afzeiken wat de meeste hier doen, er wordt gevraagd, is ie mooi of niet, ik vind duidelijk van niet. Vind HD algemeen heel mooi, alleen deze valt bij mij dus buiten de boot. Ben al regelmatig op treffens geweest, ook op HD treffen, met mijn vorige brommer, een Fazer en afgelopen week op Spirtitten in Slagharen met mijn nieuwe BMW r1150r Rockster, waar denk ik 50% HD is, je kijkt er de ogen uit, naar die mooie HD. Maar deze zie je daar ech nie staan, vind dit een en al kitsch!! Zelf zou ik wel een rat-bike of een HD naast de BMW willen hebben, maar nooit deze V-rot ;) Geef me dan maar het geld wat je voor deze moet dokken, 22.000-24.000 pleuro's, dan weet ik wel wat ik zou doen :9~
 
Als tie zo snel en fel is......is het dan een ADHD????

Hehehehe, flauw! ;)

Ach als motor in het algemeen vind ik 'm wel cool (dat chromen plaatje is inderdaad wel lelijk).
Maar als Harley vind ik 'm inderdaad echt niet mooi. Zoals ik al zei moet Harley zich met het verleden bezig houden en niet met de toekomst.
 
Vind veel Harlies mooi, zelf zou ik der wel 1 willen hebben, als 2 de fiets, maar als der 1 is die ik nie zou willen, dan is dat deze dus, vind het ech een kitsch bak, die dichte velgen, en da glimmende plaatje vlakbij het balhoofd, en in het echt valt de brommer heel klein uit. Voor een Harlie vind ik dit dus echt niks :X :X

Doe mij als 2de fiets dan maar een Triumph Rocket III, meer kans dat ie heel blijft en hij kan in 2.5 seconde naar 100 :9 zonder dat hij achteroverslaat; 320 kg

art_4120_4_Triumph%20Rocket%2003.jpg
 
Vinnum in het zwart mooier 8-) :

dscn0003s.jpg


Was trouwens vorige week vrijdag op 't Timmelsjoch op de grens van Oostenrijk en Italië, ze kunnen dus niet alleen hard maar ook nog ver B|

Grtz
 
Laatst bewerkt:
de top snelheid ligt altijd nog rond de 240 - 250 kph


whahaha....................wind mee,brug af op de maan mischien.

dit stuk gietijzer heeft een 115 pk,weegt bijna 300 kg(620 amerikaanse ponden) dus de 0---100 kmph sprint in 3.4 sec moet ik hem ook nog zien doen.
op dit soort motoren moet je lekker toeren samen met de seniorenclub.....leuk dagje uit naar madurodam ofzo maar niet gaan racen.

die nieuwe scheepsdiesel van triumph,de rocket met een inhoud van 2300 cc,140 pk en een koppel van 200 nM....das een choppert waar je mee kunt raggen bij een stoplicht.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan