dit plaatje moet moet ik laten zien aan jullie

Een HD Speedster of zoiets toch :? Heb helemaal geen verstand van deze modellen, weet alleen dat deze mij dik het nakijken geeft bij een stoplichtsprint.
 
Tis volgens mij een HD V-rod. :X
Maar wat moet zo'n ding op een cirqiut :?

Oh ja, voor een HD is tie wel mooi
 
als ik harley davidson hoor moet ik steeds weer aan mn arme overbuurman denken,
die een paar dagen geleden zn harley heeft gemold (of de harley heeft zichzelf gemold) weg mooi motor seizoen voor em. welkom geluidsarme buurt ;)
 
Vind veel Harlies mooi, zelf zou ik der wel 1 willen hebben, als 2 de fiets, maar als der 1 is die ik nie zou willen, dan is dat deze dus, vind het ech een kitsch bak, die dichte velgen, en da glimmende plaatje vlakbij het balhoofd, en in het echt valt de brommer heel klein uit. Voor een Harlie vind ik dit dus echt niks :X :X
 
ik vind het niet prettig om een motor met blootliggende frame buizen te aanschouwen,ik moet dan denken aan een uitgemergeld mens op sterven bij wie je het geraamte door het vel ziet steken |(
 
plaatje uit eerste post:
full
 
gelijk een tube loctide kopen,heb geen "h,d,"
nou kun je er onder weg er een me helpen door z'n onderdelen op te pakken en in te smeren.
hoeft die hdér het er alleen maar vast te draaien.....
 
Dit is gewoon een duitse Harley ontworpen door porsche dus er trilt niet alles vanaf, zoals gebruikelijk. Pas nog een test gelezen van dit soort grote Choppers, daar kwam deze als "meest sporieve" uit. Je schijnt er best vlot mee te kunnen rijden. Is ook niet echt nieuw meer. Al een paar jaar te koop.
 
Terug
Bovenaan Onderaan